با استفاده از یک رشته تنگستن، محفظه ای از گازهای بی اثر و مقداری هالوژن، می توان یک لامپ هالوژنی LED داشت. مراکز بسیاری در بازار تهران LED فروش لامپ هالوژنی می پردازند. اما آیا این مراکز قیمت لامپ هالوژنی را همانطور که هست ارائه می کنند؟ آیا واقعا گازی که در محفظه قرار دارد؛ بی خطر است؟ اگر محفظه لامپ بشکند؛ آیا می تواند مشکل ساز شود؟ تمامی این موارد در انواع لامپ LED هالوژنی باید برسی شود.

فروش لامپ هالوژنی LED در بازار تهران

لامپ هالوژنی LED چه ویژگی هایی دارد؟

لامپ هالوژنی LED چه ویژگی هایی دارد؟ لامپ های هالوژنی LED یکی از انواع لامپ های هالوژنی می باشد که از تعدادی دیود تشکیل شده است. این دیودها وطیفه نورپردازی را دارند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که باعث شده است این نوع لامپ نسبت به دیگر انواع آن خاص باشد؛ تغییر تعداد دیودها است.

زمانی که دیودهای بیشتری در لامپ به کار رفته باشند؛ نوردهی لامپ بیشتر خواهد بود. به همین دلیل می توان یکی از مهمترین ویژگی های این لامپ ها را قابلیت تنظیم مقدار نوردهی دانست. این لامپ ها نوری با کیفیت و مناسب تولید می کنند. از سوی دیگر هزینه کمی دارند. برق مصرفی آنها نیز به شدت کم است. از این رو می توان یکی از مهمترین دلایلی که امروزه استفاده از آنها بیشتر شده را همین دانست.

از این لامپ ها می توان در فضاهای متفاوت استفاده کرد. برای تشخیص اینکه در کدام فضا بهتر است چه نوع هالوژنی استفاده شود؛ بهتر است با یک دکوراتور حرفه ای مشورت کنید. همچنین به یاد داشته باشید که این لامپ ها با نورهای متفاوت تولید می شوند.

عرضه مستقیم لامپ هالوژنی LED

عرضه مستقیم لامپ هالوژنی LED با توجه به کیفیت این لامپ ها می توان گفت قیمت ناچیزی دارند. از سوی دیگر این لامپ ها اشعه فرابنفش و مادون قرمز نیز تولید نمی کنند. از این رو برای پوست و چشم ضرری ندارند. میزان نور تولیدی آنها نیز قابل تنظیم است. ب

ا توجه به همه این موارد می توان گفت طرفداران استفاده از این لامپ ها حق دارند که آنها را بهتر از دیگر مدل های لامپ بدانند. البته دقت داشته باشید که این لامپ ها پرنور، ساکت، بدون اشعه های مضر و با گرمای کم هستند. بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که از تمامی انرژی که هزینه آن را پرداخت کرده اید استفاده می کنید. لامپ های هالوژنی در انواع دیگری نیز تولید می شوند.

از جمله انواع دیگر لامپ های هالوژنی می توان به لامپ های هالوژنی سی او بی و اس ام بی اشاره کرد. توجه داشته باشید که به طور کلی سه نوع لامپ هالوژنی وجود دارد. لامپ‌های هالوژن ال ای دی و لامپ‌های هالوژن سی او بی و لامپ‌های هالوژن اس ام دی این سه نوع هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *