فروش عمده ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین نور مخفی توسط بسیاری از فروشندگانی انجام می شود که با هدف ارائه محصولی متنوع و باکیفیت در این عرصه فعالیت دارند و سعی می کنند با ارائه قیمت های مناسب رضایتمندی مشتریان و اطمینان آنها را کسب نمایند، در این مرکز نیز ریسه مطابق با خواسته و میل مشتریان کاملا باکیفیت و قیمت مناسب ارائه می شود.

فروش عمده ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین نور مخفی

موارد مصرف انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین

موارد مصرف انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین از جمله تجهیزات نورپردازی است که جهت تزئینات و نور مخفی بکار می رود و کاربردهای و مصارف گسترده ای در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ها دارد، لذا در آلمان های زیباسازی شهری، پل ها، هتل ها، رستوران ها، سقف، دیوار، نمای اطراف خیابان ها و … استفاده می شود.

انواع ریسه ها اکثرا در هر یک متر قابلیت برش دارند و تا زمانی که در غیر از محل برش ترک ایجاد نشده باشد باران و رطوبت در آن نفوذ پیدا نخواهد کرد لذا در صورت ایجاد برش در آن باید عایق بندی شود، لذا مدل های ۵۷۳۰ دارای قدرت نوری بالایی بوده و در رنگ های متنوعی مانند: آبی، مهتابی، آفتابی، بنفش و … ارائه می شود.

ریسه های شلنگی دارای ال ای دی به تعداد زیادی هستند که انرژی کمی را مصرف نموده و دارای بازدهی بالایی می باشد که در زمان انتشار نور گرمای کمتری تولید می نمایند، همچنین محل برش در آنها مشخص است که در زمان اجرا فقط باید از محلی که برای برش تعیین شده برش داده شوند در غیر اینصورت سبب آسیب رسیدن به ریسه خواهد شد.

تولیدی ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین نور مخفی

تولیدی ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین نور مخفی مرکز تولید ریسه شلنگی ۶۷۳۰ دولاین نور مخفی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و فناوری پیشرفته ای که در اختیار دارد به تولید آن در کیفیت های بالا و متنوع ترین طرح و مدل می پردازد، لذا با عملکرد درست خود و به بهترین نحو ممکن توانسته نیاز مشتریان را رفع نماید.

ریسه شلنگی در برابر باران های اسیدی، اشعه خورشید و حرارت بسیار مقاوم بوده که نشان استاندارد در آن نشان دهنده مرغوبیتی است که دارد، لذا این محصول را باید با توجه به کاربرد آن و فضایی که قرار است در آنجا اجرا شود خریداری نمود که نمونه ای را باید تهیه کرد که دارای اتصالات، عایق و سیم باکیفیتی باشد.

ریسه شلنگی دارای عایق منعطفی بوده که اجرای راحتی داشته و نصب آن با اتصال سوکت هایی که درونش تعبیه شده انجام می پذیرد، همچنین دارای مدل های مختلفی هستند که برای نصب به برق شهری یا به باتری وصل می شود و خریدار جهت تهیه آن از حق انتخاب بالایی برخوردار می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *