فروش تضمینی پنل سقفی اس ام دی در بازار متناسب با نیاز مشتریان انجام می شود که به دلیل کیفیت های بالا و تنوع طرح و مدل در محصول نیاز تمام مشتریان به طور کامل پوشش داده می شود، لذا مشتری نیز با خرید عمده و بدون واسطه آن می تواند از هزینه اولیه خود کاسته و سود بالایی را به دست آورد.

فروش تضمینی پنل سقفی اس ام دی

همه چیز درباره تولید پنل سقفی اس ام دی

همه چیز درباره تولید پنل سقفی اس ام دی تولید پنل های سقفی اس ام دی با تکنولوژی مخصوصی انجام می شود که در تکنولوژی آن، در مدار چاپی اجزای پیش ساخته شده لحیم می شود، لذا در ساخت آن برد ها در ضخامت های کم بکار گرفته می شود که نور را به صورت گسترده ای پخش می کند.

در تولید لامپ اس ام دی از یک برد بهره گیری نشده بلکه در آن روی یک پنل چندین ال ای دی نصب شده که سبب می شود گرمای کمتری را تولید کند، همچنین این محصول نور بالاتر و طول عمر بیشتری دارد که نور را بدون تیرگی، ملایم و یکنواخت ساطع می کند و نور را نیز بدون اینکه در یک نقطه جمع کند کاملا یکسان انتشار می دهد.

پنل های ال ام دی زاویه ای ۱۲۰ درجه دارند که به همین دلیل پوشش دهنده فضاهای بازتری هستند و هزینه تعمیر و نگهداری آنها نیز کمتر خواهد بود، این پنل ها نور را با مصرف انرژی کم و کیفیت بالا انتشار می دهند و بسته به اندازه سقف در مدل های متنوعی ارائه می شوند و دارای بازدهی بالا با کاربردهای گسترده ای نیز هستند.

بازار خرید پنل سقفی اس ام دی

بازار خرید پنل سقفی اس ام دی بازار خرید پنل سقفی اس ام دی بسیار داغ و پررونق است چون این پنل جدید به دلیل مزایای زیاد محبوبیت بالایی داشته و به وفور استفاده می شود، مشتریان نیز می توانند آن را متناسب با سلیقه و بودجه خود و بر اساس مساحت اتاق و سقف انتخاب نمایند چون تنوع در طرح و مدل های این محصول بسیار زیاد می باشد.

پنل های سقفی اس ام دی دارای بدنه ای از جنس های فلز بوده که نمونه های آلومینیومی آن بسیار باکیفیت تر است چون مقاومت زیادی در برابر خوردگی و زنگ زدگی داشته و هرگز ظاهر زیبای خود را از دست نخواهد داد، همچنین به دلیل اتصالات مقاوم در برابر زلزله و ضربات نیز آسیب نخواهد دید.

پنل های اس ام دی به دلیل تنوع و انعطاف پذیری در عملکرد و طراحی دارای مصارف و محبوبیت بالایی است که در انواع ساختمان های مسکونی، دولتی، عمومی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد، لذا در اشکال مختلف مربع، مستطیل، دایره و گنبدی و …. ارائه می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *