فروش انبوه پنل LED توکار و روکار یکتا افروز و خرید آنلاین انواع پنل های LED SMD COB با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت در فروشگاه اینترنتی ضحی نور انجام پذیر است.پنل ال ای دی از جدیدترین و تازه ترین تجهیزات روشنایی محسوب می شود. این محصولات، جایگزین بسیار مناسبی برای سایر لامپ ها و چراغ ها محسوب می شوند، زیرا این تکنولوژی بسیار در دسترس بوده و از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است.این پنل های سقفی در ابعاد گرد و مربع و توان های مختلف و در دو مدل روکار و توکار تولید وبه بازار عرضه می شوند.

پنل LED

انواع و مزیت پنل LED توکار و روکار

پنل LED

این پنل ها دارای انعطاف در نصب و کاربرد بوده و به صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار می گیرند.پنل ال ای دی روکار به یک قاب معمولاً آلومینیومی نیازمند است و پنل ال ای دی توکار به راحتی در سقف های کاذب جا داده می شود. پنل های ال ای دی توکار به وسیله یک قاب جداگانه می توانند به عنوان روکار نیز مورد استفاده قرار گیرند.از مزایای این چراغ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. یکی از بزرگترین مزیت های این پنل ها نسبت به لامپ و چراغ های معمولی، مصرف بسیار کم آن ها است.
  2. این محصولات در مصرف برق صرفه جویی می کنند و برای مکان هایی که به روشنایی بالا نیاز است، یک گزینه ی بسیار مناسب محسوب می شوند.
  3. این پنل ها دارای تنوع ظاهری بسیاری نیز هستند و در رنگ های مختلفی به بازار ارائه می شوند.از پرفروش ترین این رنگ ها، آفتابی، سفید و یخی است که دارای حرارت رنگ (کلوین) متفاوتی هستند.
  4. نور ارائه شده توسط پنل های ال ای دی، یکنواخت و بدون لرزش است.
  5. پنل ال ای دی از طول عمر بسیار بالا، حدود ۶۰ هزار ساعت برخوردار است.
  6. این محصولات از خود گرما تولید نمی کنند و به همین دلیل به مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرند.
  7. بازده نوری این پنل ها مانند سایر تجهیزات روشنایی و یا حتی بیشتر از آن ها است.بازده نوری زیاد این پنل ها به این دلیل است که پنل ها از تراشه های ساطع کننده نور بیشتری برخوردار هستند.
  8. پنل های ال ای دی با توان های مختلفی ارائه می شوند.
  9. پنل LED از ضخامت بسیار کمی برخوردار بوده و وزن بسیار کمی دارد، به همین دلیل برای استفاده در سقف های کاذب، یک گزینه بسیار مناسب می باشد.
  10. نصب این پنل ها راحت بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد.
  11. این پنل ها از خود اشعه های مضر و سمی تولید نمی کنند و در واقع از تکنولوژی سبز برای ساخت آن ها استفاده شده است، به همین دلیل برای محیط زیست و سلامت انسان ها نیز تهدیدی محسوب نمی شوند.

کاربرد پنل LED توکار و روکار یکتا افروز

پنل LED

پنل سقفی LED یکتا افروز امروزه مشتریان فراوانی دارد و به طور کلی در دو مدل توکار و روکار در ابعاد و توان های مختلف تولید می شوند و یکی از محصولات روشنایی می باشد که خرید و فروش آن به طور چشم گیری در بازار رو به افزایش است.و این پنل ها در  ادارات، اماکن عمومی اعم از مغازه ها فروشگاه ها گالری ها، پاساژ ها و مراکز خرید، مساجد و … مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش انبوه انواع پنل LED در تهران

پنل LED

بدلیل فوق کم مصرف بودن این پنل ها هزینه مصرف برق شهری بطور چشم گیری کاهش پیدا می کند و همین امر سبب شده تا این محصولات متقاضیان بسیاری داشته باشند.انواع پنل ال ای دی توسط برندهای معتبر داخلی، با استفاده از بهترین متریال و جدیدترین فناوری تولید می‌شود.برای سفارش انبوه این تجهیزات روشنایی پر کاربرد، می‌توان از طریق مرکز عرضه و فروش مستقیم انواع پنل LED توکار و روکار یکتا افروز اقدام نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *