چراغ ال ای دی

فروشنده انواع چراغ ال ای دی ۶۰ در ۶۰ قیمت مناسب یکتا افروز، این محصولات یکی از اصلی ترین و پرکاربرد ترین روشنایی هایی است که در ساختمان های به خصوص اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این پنل ها در واقع نسل جدیدی از روشنایی ها هستند روشنایی هایی است که در ساختمان های به خصوص اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این پنل ها در واقع نسل جدیدی از روشنایی ها هستند کیفیت بالاتر و درخشندگی بیشتر در محیط منتشر می سازند.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]همکاران عزیز و شرکت های توزیع در سراسر کشور می توانند جهت اطلاع از لیست قیمت انواع مدل های پنل ال ای دی ۶۰ در ۶۰ و استفاده از درصد تخفیف همکاری با واحد مشاوره و فروش مجموعه ضحی نور در ارتباط باشند و از راهنمایی های فنی این مجموعه بهره مند شوند.[/highlight-red]

معرفی چراغ ال ای دی ۶۰ در ۶۰ یکتا افروز

چراغ ال ای دی

استفاده از این محصول می تواند تا ۸۵ درصد در مصرف برق صرقه جویی کرده و از آنجایی که طول عمر بالایی دارند قطعا با یک بار هزینه کردن شما را مجبور به تعویض زود هنگام در صورت بروز خرابی نمی کند. انواع پنل ۶۰ در ۶۰ عاری از هرگونه مواد سمی و گازهای شیمیایی هستند به همین دلیل محصولاتی دوستدار محیط زیست به حساب می آیند. نور این چراغ ها همانطور که گفته شد بدون لرزش و سوسو زدن می باشد و از خستگی چشم جلوگیری می کند. رنگ نور این چراغ ها معمولا در سه رنگ آفتابی، مهتابی و یخی (طبیعی) است که شما می توانید متناسب با محیط مورد نظرتان یکی از این رنگ نورها را انتخاب کنید.پخش نور در این چراغ های ال ای دی ۶۰ در ۶۰ یکنواخت است به این معنی که نقاط روشن و تاریک در یک فضا به حداقل می رسد.

کاربرد چراغ ال ای دی ۶۰ در ۶۰

چراغ ال ای دی

چراغ  ال ای دی ۶۰ در ۶۰ یا به اختصار پنل سقفی ۶۰ در ۶۰ یکی از بهترین منابع روشنایی برای نصب در سقف است و کاربرد گسترده ای دارد و می تواند روشنایی یکنواختی را با کمترین میزان سایه و حداقل خیرگی ایجاد کند.پنل سقفی ۶۰ در ۶۰ به دلیل ضخامت کمی که دارد بسیار زیبا و شکیل می باشد که علاوه بر اینکه نوردهی عالی دارد؛ در داخل سقف قرار می گیرد و فضای خارجی را اشغال نمی کند.این چراغ های LED مناسب برای مراکز تجاری و بانک ها، ادارات و سازمان‌ها، بیمارستان‌ها، فرودگاه، اتاق کنفرانس، هتل‌ها، سالن نمایشگاه و لابی منازل می باشند.با توجه به برش سقف و ارتفاع آن نسب به زمین دو نوع چراغ ال ای دی ۶۰ در ۶۰ در بازار وجود دارد:

  1. پنل ال ای دی ۶۰ در ۶۰ روکار
  2. پنل ال ای دی ۶۰ در ۶۰ توکار

فروش ارزان ترین چراغ ال ای دی ۶۰ در ۶۰ در تهران

چراغ ال ای دی

چراغ ال ای دی ۶۰ در ۶۰ یکتا افروز یکی از متداول ترین نوع روشنایی برای نورپردازی داخل ساختمان ها محسوب می شود.این پنل led به دلیل کاربرد فراوان خود، به شکل گسترده در پروژه های ساختمانی به کار میرود. به همین دلیل، یکی از محصولات ویژه از سبد گسترده ی محصولات شرکت ما محسوب می شود.فروشگاه ضحی نور این محصولات را با ارزان ترین قیمت و کیفیت فوق العاده در سراسر کشور در اختیار همکاران و خریداران گرامی قرار داده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *