پنل سقفی روکار که بیشترین کاربرد را در زیبایی دکوراسیون ساختمان با بیشترین بازدهی دارد، توانسته است از فروش بالایی برخوردار شود بنابراین تقاضا برای خرید این نوع پنل بسیار زیاد به و بیشتر به صورت عمده فروشی عرضه می‌شود. این مجموعه مهمترین پنل های سقفی روکار را با بالاترین کیفیت تولید و به مشتریان ارائه می‌کند در نتیجه توانسته بیشترین بازدهی را در فروش از آن خود کند.

عمده فروشی پنل سقفی روکار

موارد مصرف انواع پنل سقفی

موارد مصرف انواع پنل سقفی پنل های سقفی با نوری که دارند و بیشتر مهتابی و آفتابی هستند نقش موثری در زیبایی ساختمان شما می‌توانند ایفا کنند. این پنل ها هم به صورت روکار نصب می‌شوند و هم به صورت توکار که البته بستگی به مکان نصب آن در ساختمان و سلیقه فرد خریدار که بخواهد چه نوع چراع را برای جه مکانی استفاده کند.

  1. این نوع پنل ها می‌توانند با توجه به طرح و شکل نمای ساختمان انتخاب شوند زیرا در شکل و اندازه و طرح های مختلفی وجود دارند که استفاده از این نوع پنل ها بیشتر بستگی به طراحی ساختمان دارد به اندازه نوردهی که لازم است داشته باشد برخی از این چراغ ها را می توان برای سقف های کاذب نصب کرد که بیشتر برای محیط های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. برخی از پنل های سقفی با ضخامت کم اما نوردهی مناسب برای داخل بیمارستان ها و سالن های پذیرایی و اینچنین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  3. برخی از این چراغ ها تقریباً ضد آب هستند و شکل های مختلفی دارند و در برابر رطوبت و نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم و بیشتر برای استخرها و حمام ها و سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و مانع ورود رطوبت و یا زنگ زدن می‌شوند بنابراین عمری طولانی می کنند.
  4. برخی از این پنل ها نیز بردگی مناسبی دارند و بسیار آرام و دلنشین ای دارند که برای آشپزخانه ها و محیط های اینچنینی مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید ویژه پنل سقفی روکار

تولید ویژه پنل سقفی روکار شرکت تولید پنل سقفی بیشترین تولیدات خود را در زمینه تولید پنل سقفی روکار به صورت کاملاً ویژه آغاز نموده زیرا با توجه به حجم بالای تقاضای این محصول این تولیدکنندگان را ترقیب به تولید بیشتر با کیفیت بالاتر نموده است. این نوع پنل که بیشتر به صورت روکار در ساختمان نصب می شود باعث زیباتر شدن و نورپردازی در طرح و نمای ساختمان می‌شود.

مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود و سلیقه ای که دارند زیباترین و باکیفیت ترین پنل سقفی را انتخاب کرده و به راحتی در ساختمان آن را نصب کنند و از کیفیت آن بهره ببرند همچنین مشتریان می‌توانند برای خرید پنل به سایت فروش این تولیدی مراجعه کرده و محصول خواسته شده خود را سفارش دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *