مرکز عمده فروشی پنل ال ای دی توکار دایره ای در زمینه توزیع انواع این محصولات در بهترین کیفیت و با نازلترین قیمت ها به صورت عمده فعالیت گسترده ای دارد که با توجه به افزایش میزان تقاضا ها از سمت متقاضیان، پخش این محصولات جهت فروش بیشتر از طریق فروشگاه آنلاین اینترنتی میسر است. این مرکز عمده فروشی با ارائه تخفیفات ویژه، طرفداران زیادی را جلب نموده است.

عمده فروشی پنل ال ای دی توکار دایره ای

ویژگی بارز انواع پنل ال ای دی توکار

ویژگی بارز انواع پنل ال ای دی توکار پنل ال ای دی توکار از جمله تجهیزات روشنایی بسیار زیبا و شیک با قابلیت نور پردازی بالا می باشد که مطابق با تکنولوژی ال ای دی و در انواع رنگ ها و اشکال مختلف؛ گرد، مستطیلی و… تولید و روانه بازار می گردد در ادامه شما را با ویژگی های این پنل بیشتر آشنا می کنیم.

یکی از ویژگی های بارز این پنل، قابلیت نصب راحت آن در سقف به صورت توکار است از این رو این چراغ نوری مناسب مکان هایی است که فضای کافی برای نصب چراغ های دیگر نیست زیرا عمق کمی دارد هم چنین از ظاهر گرد و زیبا با بدنه آلومینیومی برخوردار است که گرما را جذب کرده و با پس دادن به محیط از خراب شدن زود هنگام پنل جلوگیری می کند.

صرفه جویی در مصرف انرژی از دیگر ویژگی های خوب این مدل پنل است بنابراین جایگزین مناسبی برای چراغ های هالوژنی محسوب می شود هم چنین از آن جایی که در ساخت آن از مواد خطرناک مثل جیوه استفاده نشده، هیچ گونه خطری برای سلامت افراد ندارد.

پنل توکار ال ای دی علاوه بر نورپردازی لوکس و منحصر به فرد از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد زیرا مقاومت بالایی در برابر نوسانات برق دارد و بر اثر قطع و وصل جریان برق، دچار اتصال نمی شود.

قیمت روز پنل ال ای دی توکار دایره ای

قیمت روز پنل ال ای دی توکار دایره ای اگر خواسته باشیم قیمت پنل ال ای دی تو کار را در مدل های دایره ای مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که عوامل مختلفی در تعیین قیمت این محصولات دخالت دارند که مهم ترین عامل کیفیت و میزان نورپردازی آن است به گونه ای که با افزایش کیفیت، قیمت نیز روند افزایشی می گیرد.

قیمت روز این محصول بستگی به نوسانات بازار دارد به طوری که بر اثر تورم نرخ ارز کشور قیمت تمامی مواد اولیه افزایش یا کاهش می یابد که متاسفانه اخیرا فقط شاهد افزایش قیمت ها هستیم در نتیجه قیمت نهایی پنل نیز تغییر می کند.

توجه داشته باشید اگر شما خرید پنل توکار را به صورت عمده و از خود تولید کنندگان انجام دهید قیمت آن کاهش می یابد زیرا واسطه ها در این بین شرکتی ندارند و محصول با قیمت اصلی در بازار روز قرار می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *