فروش همده انواع ریسه شلنگی معمولی را می توانید از سایت فروش آنلاین ما خریداری کنید. محصولات ما دارای کیفیت بالایی هستند و البته دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشند. مشتریان ما می توانند ضمن بازدید از سایت از محصولات مرغوب ما خریداری نمایند و از اطلاعات کارشناسان ما بهره مند گردند. قابل ذکر است که قیمت این ریسه ها به سبب نوسان زیاد قیمت محصولات الکترونیکی در بازار را نمی توان به طور دقیق تعیین کرد.

عمده فروشی ریسه شلنگی معمولی

اطلاعاتی درباره ریسه شلنگی معمولی

اطلاعاتی درباره ریسه شلنگی معمولی

به طور کلی ریسه ها نوعی از مدل های روشنایی باریک و بلند می باشند و به جهت انجام تزیینات روشنایی و اجرای نورپردازی خیلی کارآیی دارند. ریسه ها انواع و اقسام گوناگونی دارد که در موقعیت های مختلف می توان از آن ها استفاده کنیم. مثلا این ریسه ها را در سقف های کاذب، روشن کردن پله ها،در لبه باغچه ها و… می توانیم به کار ببریم.

این نوع روشنایی ها در جا هایی مثل منازل مسکونی، هتل ها، فروشگاه ها و مرکزهای مذهبی و … استفاده می گردد. همچنین از این ریسه ها می توانیم به شکل مخفی در فضا استفاده کرد که سبب ایجاد زیبایی و همچنین جذابیت محیط زیادی می گردد. این روشنایی ها در موقعیت های گوناگون قابل استفاده هستند چون که دارای انعطاف پذیری خیلی بالایی هم هستند.

ریسه ها حاوی نورهای غیر مستقیم می باشند که در زیبایی ریسه فضا تاثیر زیادی دارند. از ویژگی های دیگر ریسه ها می توانیم به امکان بهره گیری از ربموت جهت روشن یا خاموش کردن و یا دیگر خصوصیت های آن ها استفاده کرد. از دیگر ویژگی ها می توان به بعضی از آن ها که ضد آب می باشند اشاره کنیم که محافظ گرد و غبار و آب هستند.

ریسه شلنگی معمولی چگونه است؟

این ریسه ها از مدل قدیمی تر می باشند. روشنایی این ریسه ها مشابه به لامپ های رشته ای است و همینطور خصوصیت های آن ها مشابه همان لامپ های رشته ای است. این لامپ ها گرمای زیادی تولید می کنند و مقدار استفاده برق زیادی را دارند. ریسه شلنگی عموما حاوی رنگ های گوناگونی است که به وسیله شلنگ های رنگی همراه است و خود لامپ نقشی در به ایجاد کردن رنگ ندارد. برش های آن ها یک متری می باشد ولی بسته های آن ۱۰۰ متری می باشد.



 

تولید کنندگان ریسه شلنگی معمولی

تولید کنندگان ریسه شلنگی معمولی می توان گفت سایت ما جزو مراکز معتبر عرضه و تولید ریسه شلنگی در ایران می باشد که محصولات با کیفیت را به مشتریان دائمی خود عرضه می کند و محصول مورد نظرشان را در اختیارشان می‌گذارد. ریسه باید با کیفیت باشد تا دارای نور دهی خوبی باشد و همچنین افراد زمان استفاده از آن باید توجه کنند که تاریخ مصرف آن نگذشته باشند. بازار ریسه شلنگی در کشور ما پر رونق است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *