چراغ سقفی مدل TITAN چیست؟ و چه نوع لامپی است؟ چراغ های تیتان مدل های جدیدی از چراغ می باشند که با نور دهی عالی به محیط هایی مسقف مانند آلاچیق و بالکن و تراس و زیر شیروانی و غیره آویزان می شوند. سقف ها باید بلند باشند چون این لامپ ها حالت آویزان دارند ولی اگر سقف مکانی هم کوتاه بود می توان آن را کمی کوتاه تر کرد. ما عرضه کننده ی این چراغ زیبا هستیم و آن را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می نماییم.

عرضه کننده چراغ سقفی مدل TITAN

ویژگی ممتاز چراغ سقفی مدل TITAN

ویژگی ممتاز چراغ سقفی مدل TITAN چراغ های تیتان حالت تزیینی هم دارند و در عین حال دارای نوردهی مناسبی می باشند. این چراغ ها از جنس آلومینیوم هستند و در تولید آن از رنگ استاتیک کوره ای استفاده شده است.

این چراغ در رنگ های مشکی، نقره ای، برنزی، سفید در بازار موجود هستند. و با حباب هایی پوشش داده شده اند.

طرح ها، مدل ها و رنگ های این چراغ ها بسیار متفاوت می باشد و برای انواع اپن ها و بالکن ها کاربرد دارد. فقط کافی است با توجه به مدل اپن چراغ مناسب آن مکان را انتخاب و خریداری نمایید. البته تمام این مدل ها قیمت های متفاوتی هم دارند.

مدل های مختلف این چراغ به سبک اروپایی و بسیار شیک هستند و به نمای داخلی و یا خارجی محیطی که از آن استفاده می کنید جذابیت خاصی می بخشند. زیبایی این چراغ ها آنقدر زباد است که به چراغ شاه نشین شهرت دارند.

این چراغ ها بسیار مقاوم، ضد آب و مقاوم به اشعه ی خورشید می باسند‌. در برابر باران های اسیدی مقاومت خاصی دارند و این ویژگی این چراغ ها سبب شده است که به عنوان روشنایی در بیرون از خانه هم کاربرد داشته باشند.

ویژگی های ممتاز و متمایز کننده ی این چراغ از سایر چرغ ها را با هم مرور کردیم و متوجه شدیم این مدل ها بسیار تزیینی کلاسیک و شیک هستند.

تولید انواع چراغ سقفی مدل TITAN

تولید انواع چراغ سقفی مدل TITAN ما تولید چراغ سقفی مدل تیتان را بر عهده داریم و سالها است که در این امر فعال هستیم، تجربه ی بسیاری جمع کرده ایم و از گذشته تا به امروز چراغ های سقفی تولید شده توسط ما زبانزد همگان بوده است.

ویژگی چراغ سقفی تیتان این است که آن ها ضد آب ضد خش و ضد ضربه هستند، باران های اسیدی روی آن ها موثر نیست و نوردهی آن ها عالی است در مقابل اشعه UV خورشید مقاوم است.

ما این چراغ ها را بدون واسطه به شما عرضه می کنیم پس قیمت مناسبی نسبت به چراغ های موجود در بازار دارند. شما برای سفارش به سایت ما سری بزنید و نمونه ی دلخواه را انتخاب و سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *