ریسه شلنگی اس ام دی در طول های مختلفی 5 سانتی و 10 سانتی و همینطور 1 متری با نور دهدهی، آفتابی، مهتابی، سبز و قرمز به صورت عمده قابل عرضه به تمامی مراکز فروش می باشد. تمامی ریسه های شلنگی از کیفیت نور بسیار خوبی برخوردار است و عرضه کننده این محصول انواع مختلف از این مدل ریسه ها را با گارانتی و تضمین ضمانت می کند.

عرضه کننده ریسه شلنگی اس ام دی

اطلاعاتی درباره ریسه شلنگی اس ام دی

اطلاعاتی درباره ریسه شلنگی اس ام دی ریسه شلنگی اس ام دی از طرفداران زیادی برخوردار است زیرا دارای نور بسیار مناسب و زیبا و همچنین شفاف می باشد. از این ریسه ها برای نورپردازی معابر شهری پل ها، رستورانها، تالارها استفاده میشود. یکی از ویژگی‌های ریسه شلنگی این است که با ولتاژ ۲۲۰ ولت کار می کند، برخلاف ریسه های قدیمی که با ترانس کار می کرد اما در این مدل ریسه ها، ترانس حذف شده است. از مهمترین ویژگی‌های ریسه شلنگی این است که دارای رنگ های متنوع و شادی است. به همین دلیل بسیاری از مشتریان را جذب خود نموده است. ریسه شلنگی دارای عایق می باشد که این ریسه ها را از در برابر آب و گرد و غبار مقاوم نگه میدارد. ریسه ها دارای یک نوع مبدل ولتاژ هستند و به ازای هر ۳۰ متر یک مبدل به کار رفته است. این ریسه ها را می توانیم به ازای هر یک متر جدا کنیم. همچنین از ویژگی دیگر این ریسه ها، مصرف توان کم آنهاست و این امر سبب شده تا خرید ریسه شلنگی دو برابر شود. ریسه شلنگی را میتوانیم برای تزیین باغچه ها، سقف های کاذب و پل‌ها از آن استفاده کنیم. بازار ریسه شلنگی به دلیل منعطف بودنش و همچنین نور شفاف و کاهش مصرف برق و عدم نیاز به ترانس جایگاه بسیار خوبی را در میان مشتریان ایجاد کردند.

مراکز خرید ریسه شلنگی اس ام دی

مراکز خرید ریسه شلنگی اس ام دی از بهترین نوع ریسه ها ریسه های اس ام دی هستند که مصرف برق کمتری دارند. یکی از ویژگی‌های این ریسه ها استفاده از ریموت برای کنترل کردن آنهاست. در ریسه ها از لامپ اس ام دی استفاده شده است که می‌تواند نور بسیار خوبی از خود ساطع نماید. این ریسه ها هم به صورت تک رنگ وجود دارند و هم اینکه توانایی رنگ های دیگر را دارند. آیا می دانید بهترین مارک ریسه شلنگی چه مدلی است؟ همانطور که میدانید ریسه ها دارای انواع مختلفی هستند.

  •  نواری
  • دیواری
  • بلوکی
  • سقفی
  • فلکسی

از انواع مختلف ریسه ها هستند. همچنین ریسه ها دارای تنوع رنگی زیادی نیز هستند. رنگ های آبی، قهوه ای، سفید، مشکی، قرمز را شامل می شوند. بعضی از ریسه ها را می‌توان از ۵ سانتی متری هم جدا نمود یکی دیگر از ویژگی‌های ریسه های اس ام دی این است که دارای نوردهی بالا و همچنین در قسمت پشت چسب دار هستند و از طرفی نوردهی آنها نیز بسیار خوب میباشد. ریسه های اس ام دی دارای کاربردهای مختلفی است. آیا به تابلوهای تبلیغاتی که در کنار خیابان ها قرار داده شده دقت کرده اید که با چه نورپردازی زیبایی تبلیغات انجام شده  و تا چه اندازه می تواند در آن تبلیغ موثر باشد؟ همچنین نورپردازی ویترین مغازه ها با استفاده از اس ام دی داخل مغازه را چندین برابر زیباتر می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *