عرضه کننده انواع لامپ سوله ای بهترین برندهای این محصول را در اختیار مشتریان می گذارد به همین دلیل کاملا تامین کننده خواسته خریداران می باشد لامپ سوله ای برای تامین روشنایی مکان های صنعتی و بزرگ مانند فروشگاهی، نمایشگاهی، سوله ها، تونل ها، سالن های ورزشی، سالن های تولیدی و…. استفاده می شود.

عرضه کننده انواع لامپ سوله ای

اطلاعات خواندنی در مورد لامپ سوله ای

اطلاعات خواندنی در مورد لامپ سوله ای لامپ سوله ای نور دهی بالای دارد و می تواند کل فضا را روشن نماید و دارای تکنولوژی LED SMD می باشد و گرمای اندکی را از خود تولید می کند و حرارت بالا را دفع می نماید و دارای دو رنگ مهتابی و نور آفتابی می باشد و شما می توانید در هنگام خرید هر رنگی که دوست دارید را خریداری نمایید. مجموعه کامل لامپ داخل چراغ کاملا از هم مجزا می باشند به همین دلیل از گرم شدن قطعات راه انداز این چراغ ها پیشگیری می کند ساختمان داخلی چراغ های سوله ای کاملا منسجم می باشند و شما می توانید به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنید.

از ورق های آلومینیومی ساخته شده اند و با رنگ پودری الکترو استاتیک پوشیده شده اند و لامپ چراغ های سوله ای داخل محفظه ای درب دار قرار گرفته اند که جنس این درب از شیشه نشکن می باشد علاوه بر این چراغ های سوله ای مزیت های فراوانی دارند که می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • ضد آب بودن: این مزیت باعث شده تا در مقابل رطوبت و نم مقاومت عالی داشته باشند و تمام قطعات داخلی و خارجی چراغ های سوله ای ضد آب می باشند و هنگام برخورد با آب و رطوبت دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شوند.
  • مقاومت بالای در برابر گرما و حرارت دارند چون حرارت و گرما باعث خراب شدن این چراغ ها می شوند.
  • در مقابل گرد و غبار مقاومت بالای دارند و این باعث می شود عمر آن ها افزایش یابد.
  • بدنه آن ها ضد انفجار و محکم می باشد به همین دلیل در مکان های که از مواد شیمیایی استفاده می کنند و مستعد انفجار می باشند به راحتی می توانید از چراغ های سوله ای استفاده کنید و همین باعث شده عرضه کننده لامپ سوله ای بتواند فروش خوبی را کسب نماید.

قیمت خرید لامپ سوله ای با کیفیت

قیمت خرید لامپ سوله ای با کیفیت عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت خرید لامپ سوله ای باکیفیت شامل گزینه های زیر می شوند:

  • نوع برند
  • کیفیت
  • طرح و مدل 
  • شرایط بازار 
  • هزینه های تولید 

در هنگام خرید اندازه چراغ سوله ای را حتما با توجه به اندازه مکان مورد نظر انتخاب نمایید تا بتوانید به روشنایی مکان مورد نظر کمک کنید و حتما جنس بدنه چراغ باید آلومینیوم و ضد آب باشد برای این منظور به سراغ برند های معتبر بروید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *