لامپ‌ های ال ‌ای ‌دی نسل جدیدی از لامپ ‌های مصرفی می ‌باشند که دارای اندازه‌ های مختلفی بوده و با تنوع زیادی که در آنها وجود دارد قابل استفاده در مکان‌ های مختلف می ‌باشند که یک نمونه از آنها به صورت حبابی و با 20 وات تولید می‌ گردد، عرضه لامپ ال ای دی حبابی 20 وات از طریق نمایندگی فروش و عرضه کننده آن به صورت مستقیم و بی ‌واسطه انجام می ‌گیرد و با کیفیت مناسب و قیمت عالی به دست مشتریان عزیز می ‌رسد. 

عرضه لامپ ال ای دی حبابی 20 وات

بارز ترین ویژگی لامپ حبابی

بارز ترین ویژگی لامپ حبابی در گذشته استفاده از لامپ‌ های رشته ‌ای با رنگ ‌های مختلف و اندازه‌ های گوناگون که عمدتاً به صورت حبابی طراحی و تولید می ‌شدند، بسیار مرسوم بوده و این نوع لامپ ‌ها علاوه بر ایجاد روشنایی از طول عمر کوتاهی نیز برخوردار بودند و بعد از مدتی استفاده، قابلیت خود را از دست می ‌دادند، به همین علت بسیاری از تولید کنندگان با طراحی و تولید لامپ های ال ای دی این نمونه لامپ ها را در بالاترین سطح کیفی تولید و روانه بازار فروش نمودند و به دلیل ویژگی‌ های خاص و منحصر به ‌فردی که داشتند توانستند در مدت زمان ورود به بازار فروش از مشتریان زیادی برخوردار گردند و بسیاری از افراد به استفاده از آنها روی آورند. 

لامپ‌ های حبابی که به صورت ال ای دی طراحی و تولید شده ‌اند دارای ویژگی ‌های زیادی می ‌باشند که در این بخش به بارزترین ویژگی ‌های این نوع لامپ ‌ها اشاره می‌ کنیم. 

  • شاید به‌ جرات بتوان گفت که بارزترین ویژگی این محصول، طول عمر بالای آنها باشد و با دارا بودن بازده انرژی بالا توانستند جایگاه بسیار خوب و محکمی در بین مصرف کننده داشته باشند، به گونه ‌ای که طول عمر مفید این لامپ ‌ها بین 50 هزار تا 60 هزار ساعت برآورد شده است. 
  • بازده نوری این لامپ‌ ها بین 74 تا 120 لومن بر وات می باشد که به عنوان یکی دیگر از ویژگی ‌های بارز و مزیت‌ های این لامپ ها محسوب می ‌شود. 
  • این نوع لامپ ‌ها فاقد پرتو فرابنفش و مادون قرمز می باشند و علاوه بر اینکه به تامین روشنایی کمک می کنند استفاده از آنها به دلیل فاقد بودن پرتو های ذکر شده برای انسان ضرر ندارند. 
  • از دیگر ویژگی ‌های بارز این لامپ ها می ‌توان به تنظیم شدت نور، تنظیم زاویه تابش، کاهش نور، عدم ارتباط تعداد خاموش و روشن شدن با طول عمر لامپ اشاره کرد. 

تولید لامپ ال ای دی حبابی 20 وات

تولید لامپ ال ای دی حبابی 20 وات تولید لامپ ال ای دی حبابی 20 وات به دلیل بازار فروش خوبی که این لامپ ‌ها دارند و از طرفداران و مشتریان زیادی برخوردار می باشند از تولید بسیار خوب و بالایی برخوردار بوده و بسیاری از تولید کنندگان در سراسر کشور اقدام به تولید گسترده این نمونه لامپ ها نموده اند. 

تولید لامپ 20 وات با هدف تامین نیاز بازار داخلی و برآورده کردن نیاز مشتریان انجام می شود و از آنجایی ‌که این نمونه لامپ ها توانسته اند به کاهش مصرف انرژی کمک نمایند و با دارا بودن صرفه اقتصادی و استفاده بهینه از آنها، با استقبال بسیار زیادی روبرو شده اند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *