لامپ دیود و یا لامپ ال ای دی در ابعاد و طراحی مختلف هستند. انواع لامپ های ال ای دی عبارت اند از : لامپ ال ای دی کنترلی،  پنل ال ای دی، گل، زیتونی، حبابی، فیلامنتی، شلنگی و نواری  که در ادامه با  تفاوت های لامپ ال ای دی آشنا می شویم. دلایل انتخاب لامپ ال ای دی: طراحی زیبا، کیفیت بالا، عمر طولانی، تنوع بالا، نوردهی زیاد می باشد عرضه عمده لامپ ال ای دی در سایت های مراکز اینترنتی مقدور می باشد. 

عرضه عمده لامپ ال ای دی

همه چیز درباره لامپ ال ای دی

همه چیز درباره لامپ ال ای دی خصوصیات لامپ ال ای دی گل این لامپ به خاطر ظاهری زیبا و شیک بسیار مورد توجه قرار گرفته این لامپ علاوه بر زیبایی در مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد و نزدیک 85درصد از مصرف انرژی خود را به نور تبدیل می کند و عمر طولانی دارد.

لامپ ال ای دی دارای اشعه فرابنفش می باشد با تحقیقات زیاد دانشمندان به این موضوع رسیدند که اشعه لامپ ال ای دی ضرر کمتری نسبت به لامپ های موجود در بازار دارد .روشنایی لامپ از طریق تحریک جیوه اتفاق می افتد جیوه آزاد شده در محیط برای موجودات زنده مضر است. لامپ های قدیمی به دلیل شکل ساختاری که داشتن به راحتی شکسته می شدن ،  ولی لامپ ال ای دی نشکن می باشد و به راحتی جیوه موجود در لامپ پخش محیط اطراف نمی شود .

تفاوت لامپ های ال ای دی از نظر ساختار و رنگ به شرح زیر می باشد:

خصوصیات لامپ ال ای دی ریموت دار یا کنترلی:  این لامپ برای تمام مکان طرااحی شده است و برای تزئین فروشگاه و یا  خیابان ها و یا تزئین ویلا طراحی شده از دیگر مزیت های این لامپ ، قابلیت کم و زیاد کردن نور، کم مصرف ، عمر طولانی تر و رنگ های متنوع از مشخصات این لامپ می باشد.

خصوصیات لامپ فلامینتی: نسبت به لامپ های دیگر ال ای دی کمتر موجب گرم شدن محیط می شوند این لامپ نسبت به دیگر لامپ ها شبیه لامپ قدیمی است به این نام شناسایی می شود و در اماکن عمومی کاربرد دارد  بسیار کم مصرف،  این لامپ گزینه ی خوبی برای لوستر است.

خصوصیات لامپ حبابی ال ای دی: ظاهر و شکل این لامپ نسبت به دیگر لامپ های ال ای دی قدیمی تر است  دارای نور زیاد و مستقیم است و برای نمایش بکار می رود به طور مثال در بازار میوه، بوتیک لباس و یا طلا فروشی.

خرید ارزان لامپ ال ای دی

خرید ارزان لامپ ال ای دی خرید لامپ ال ای دی ارزان از طریق مراکز اینترنتی مقدور می باشد با دیدن لامپ ال ای دی در  بازار لامپ فروشگاه های اینترنتی به تنوع و کیفیت محصول پی می برین و لامپ های گوناگون را با هم ارزیابی می کنید و بهترین لامپ با کیفیت ال ای دی با شکل دلبخواه را تهیه می کنید. در این روزها خرید اینترنتی بهترین راه برای جلوگیری از ویروس کرونا می باشد شما می توانید با خیال راحت و خاطری آسوده با دیدن انواع لامپ  آن را تهیه کنید و در خانه منتظر محصول باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *