پنل گرد 12 وات

شرکت پخش پنل گرد ۱۲ وات توکار یکتا افروز و فروش اینترنتی انواع چراغ LED SMD COB با بهترین برندها و با کیفیت فوق العاده، با توجه به استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت این محصولات، مصرف آن بسیار کم و طول عمر بالایی دارند و یکی از بهترین پنل های موجود در بازار است و خرید آن مقرون به صرفه می باشد.بنابراین اگر دنبال محصولی با کیفیت و ماندگار هستید، چراغ گرد ۱۲ وات توکار یکتا افروز بهترین انتخاب است.

پنل گرد 12 وات

معرفی و شناخت پنل گرد ۱۲ وات توکار یکتا افروز

پنل گرد

پنل LED گرد توکار با استفاده از تکنولوژی برتر نسبت به دیگر لامپ ها تولید شده اند که با قدرت فراوان به تأمین روشنایی محیط می پردازد.در طراحی از انعطاف پذیری و مدل های بسیار جدید بهره برده شده است که امکان استفاده در تمام دکوراسیون ها را به خود اختصاص داده است.نور آن کیفیت بسیار بالایی دارد و هیچ گونه لرزش ندارد. دارای رنگ های بسیار متنوع و زیبا است که می ‌تواند به محیط جلوه خاصی ببخشد.نسبت به دیگر منابع روشنی از مصرف انرژی بسیار کمتری بهره‌ مند می باشد.فاقد نور خیره کننده است.به صورت مداوم و طولانی مدت می توان از آن استفاده نمود چرا که طول عمر بالا دارد.دارای قاب آلومینیومی است که وزن بسیار سبکی دارد و نصب آن را راحت می کند.

مزایای پنل گرد ۱۲ وات

پنل گرد 12 وات

این پنل ها مبتنی بر فناوری پیشرفته ساخته شده اند و از مزایای زیادی برخوردار هستند:

  • بازده نوری مناسب
  • طول عمر بالا
  • نور ملایم و یکنواخت
  • فاقد اشعه مضر
  • دوستدار محیط زیست
  • نصب سریع و راحت
  • دارای رنگ آفتابی، مهتابی و یخی
  • مقاوم و با دوام

شرکت پخش پنل گرد ۱۲ وات توکار

پنل گرد 12 وات

پنل گرد ۱۲ وات توکار با بهترین برندهای داخلی در بازار بین المللی به صورت گسترده ارائه می شوند و این محصولات به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از پرمصرف ترین چراغ های موجود در بازار روشنایی است که مورد استقبال عموم  قرار گرفته است.شما می توانید برای برخورداری از مزایا و ویژگی های پنل گرد ۱۲ وات یکتا افروز با کارشناسان فروش مشورت کنید و این محصولات را با قیمت باورنکردنی سفارش دهید. تمامی محصولات به صورت اورجینال و اصل به فروش می‌رسند و از این بابت خیالتان آسوده باشد.برای خرید و یا دریافت اطلاعات از این محصول با کیفیت به سایت مجموعه ضحی نور مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ضحی نور به فروش و توزیع پنل گرد ۱۲ وات توکار با بهترین قیمت به صورت تلفنی پرداخته و مشتریان می توانند نیاز خود را برطرف کنند. سفارشات عمده پذیرفته می ‌شود و خریداران می‌ توانند به صورت کلی محصول را در اختیار داشته باشند.با خرید مستقیم و بدون واسطه می توان هزینه ها را به حداقل رساند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *