پنل مربع ال ای دی

فروش پنل مربع ال ای دی ۱۲ وات روکار یکتا افروز با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت و گارانتی معتبر در شرکت ضحی نور به صورت آنلاین انجام پذیر می باشد.این پنل های ال ای دی ۱۲ وات مربع از پرفروش ترین محصولات روشنایی می باشند که طراحی آن بسیار خاص است و در هر محیطی که به کار گرفته شود توجه همگان را به خود جلب کند.

پنل مربع ال ای دی

شناخت پنل مربع ال ای دی ۱۲ وات روکار یکتا افروز

پنل مربع ال ای دی

پنل مربع ال ای دی روکار ۱۲ وات یکتا افروز در عین حال ساده ولی بسیار شیک است. نور این پنل ها می توانند با توجه به نیاز و یا شرایط مختلف تنظیم شوند و چشم را در برابر نور خیره کننده و ناخوشایند محافظت کنند. با مجهز شدن به یک سیستم حرارتی و با دارا بودن قاب آلومینیومی و پلی کربنات ( که هدایت حرارتی بالایی دارد )، اتلاف حرارتی خوبی نموده که این امر باعث بالا رفتن طول عمر پنل می گردد.توان این محصول ۱۲ وات و میزان روشنایی آن ۹۰۰ لومن می باشد.ابعاد این پنل نیز ۱۵*۱۵ سانتی متر می باشد و در دو طیف رنگ مهتابی و آفتابی موجود است.

از اصلی ترین مزایای این محصولات می توان به انعطاف پذیر بودن در طراحی، زیبایی، کیفیت نور بالا، مصرف انرژی بسیار اندک، ایجاد طیف رنگی متنوع، طول عمر بالا و قابلیت کنترل آنها اشاره نمود.پنل های ۱۲ وات LED برای روشنایی محیط از دانش به روز و متفاوتی نسبت به چراغ‌های دیگر استفاده می‌کنند.به این دلیل که از خود اشعه ساطع نمی‌کنند و فرایند تولید آن نیز آلودگی به همراه ندارد معمولأ از آنها به عنوان لامپ‌های دوست دار محیط زیست یاد می شود.و مناسب برای اداره‌ها، اتاق‌های کنفرانس و سمینار، مراکز تحصیلی و آموزشی، بیمارستان‌ها، مراکز تجاری، مغازه‌ها و منازل مسکونی و… است.

خرید این پنل ها از طریق برقراری تماس تلفنی با مجموعه ما امکان پذیر است و در نهایت سفارشات با بهترین بسته بندی و با تضمین کیفیت و سلامت حین تحویل به آدرس خریدار ارسال می شود.

فروش اینترنتی پنل مربع ال ای دی ۱۲ وات روکار

پنل مربع ال ای دی

پنل ۱۲ وات یکتا افروز دارای طول عمر بالا و گارانتی تعویض معتبر می‌باشد.مجموعه ضحی نور برای ارائه مستقیم محصولات خود از وب سایت فروشگاهی مخصوصی استفاده می ‌کند که خریداران می توانند با مراجعه به آن بدون نیاز به واسطه ها سفارش خود را به صورت اینترنتی اعلام کنند.قیمت چراغ‌های سقفی به کیفیت، میزان نور، جنس بدنه، توان، شار نور و ابعاد بستگی دارد.با توجه به کیفیت بالای این محصول، خرید آن مقرون به صرفه است.[highlight-red bcolor=”green” align=”center” ]میتوانید از خدمات پس از فروش و تخفیف ویژه مجموعه ما بهره مند باشید.[/highlight-red]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *