وال واشر ال ای دی با متراژهای مختلف و قابلیت های منحصر به فرد با قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد، ارائه این نوع ابزار روشنایی با قیمت کلی توسط شرکت توزیع یک اقدام کاملا هوشمندانه در جهت ایجاد توازن و تعادل در بازار و امکان خرید بهینه برای شما مشتریان گرامی می باشد، وال واشر ال ای دی در حجم انبوه و با درجات کیفی بسیار مرغوب در بازار توزیع می شود و با قیمت عمده به فروش می رسد.

شرکت توزیع وال واشر ال ای دی

مشخصات انواع وال واشر ال ای دی

مشخصات انواع وال واشر ال ای دی خرید وال واشر در انواع مختلف و در قالب عمده از مزایای بی شماری برخوردار بوده و با درجات کیفی مرغوب و قیمت مناسبی در دسترس شما مشتریان قرار می گیرد، و اما مشخصات انواع این محصول:

  1. به لحاظ شکل ظاهری در دسته چراغ از نوع پروژکتور به شمار می آیند، میزان روشنایی آن بر حسب لومن تعریف شده و اغلب ابعاد آن بر حسب سانتی متر و وزن آن بر اساس گرم محاسبه می شود.
  2. طول عمر و ماندگاری بسیار خوب و قابل توجهی دارد، فرکانس آن در پنجاه هرتز خلاصه می شود و نورهای بسیار خوشرنگ و مهیجی شامل آن می شود.
  3. دارای کاور شیشه ای در جهت حفاظت در برابر عوامل متعدد و مختلف می باشد، قابلیت نصب و استفاده در بسیاری از فضاها را دارد.
  4. میزان شدت و گستردگی نور در این محصول بسیار یالا است و از راه دور به وسیله ابزار مخصوص قابلیت کنترل و مدیریت دارند.
  5. در انواع مختلفی تولید و نور را در اشکال متحرک و یا متمرکز پخش می کنند.
  6. فرم پذیری بسیار خوبی داشته و به لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه است ضمنا جریان برق مصرفی این محصول بسیار اندک و ناچیز بوده و در رده محصولات با انرژی آ به شمار می آید.

بازار فروش وال واشر ال ای دی صادراتی

بازار فروش وال واشر ال ای دی صادراتی وال واشر ال ای دی صادراتی با برخورداری از کیفیت مرغوب و قابلیت های متعدد و رنگ های بی شمار بازار فروش بسیار خوب و قابل توجهی را به خود اختصاص داده و مطالبات بسیار خوبی در این زمینه به ثبت رسیده است، مشتریان در بازارهای خارجی در زمینه محصول تولیدی ایران استقبال بسیار خوب و قابل ملاحظه ای داشته اند و آمار فروش ان با توجه به اینکه بسیار پرکاربرد می باشد رو به افزایش می باشد.

این محصول در قالب عمده و حجم انبوه در دسترس بازارهای غیر ایرانی قرار می گیرد، برندهای خوب و معتبری آن را ساپورت کرده و با کیفیت بسیار عالی و تعدد مدل و رنگ آن را در اختیار مشتریان قرار می دهند، فروش وال واشر در قالب عمده یک امتیاز بزرگ برای مشتریان در زمینه اقلام صادراتی است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *