چراغ پنلی SMD چیست و چه کاربردی در صنعت ساختمان سازی دارد؟ نام این چراغ به معنی قطعات نصب شده روی سطح است. در این تکنولوژی جدید قطعاتی که از قبل ساخته شده است روی سطح مورد نظر لحیم می شود. این تکنیک جدید باعث تکامل لامپ های ال ای دی شده است و مدل های مختلفی از آن ها امروزه به بازار عرضه شده است. شما با مراجعه به سایت ما می توانید چراغ پنلی SMD را سفارش دهید.

سفارش عمده چراغ پنلی SMD

آشنایی با انواع چراغ پنلی SMD

آشنایی با انواع چراغ پنلی SMD لامپ های اس ام دی  برای مکان هایی که نیاز است به صورت گسترده ای نور پردازی شود کاربرد دارند در مکان هایی که می خواهید میزان سایه و تاریکی به حداقل خود برسد. در این گونه لامپ ها چند ال ای دی کنار هم قرار می گیرند و یک پنل مجزا وجود ندارد.به همین دلیل طول عمر و نور بسیار زیادی دارند.  

از مزایای استفاده از اس ام دی می توان گفت: این لامپ ها باعث ایجاد نورپردازی یکنواخت و بدن ذره ای تیرگی می شوند. این لامپ ها دارای زاویه ی صد و بیست درجه هستند بنابراین نور یکنواخت و بزرگتری نسبت به دیگر لامپ ها دارند. 

در این لامپ ها زمان نگهداری آن ها بیشتر است چون دیرتر خراب می شوند.

در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی می شود. این یکی از بزرگترین گام های علم برای صرفه جویی انرژی است که با عمر طولانی تر میزان برق مصرفی هم کمتر خواهد بود.

حرارت کمتری نسبت به سایر لامپ ها ایجاد می کنند. 

این لامپ ها به علت مزایای زیاد گفته شده و همینطور زیبایی بسیار زیاد آن و نوردهی عالی در بسیاری از رو کاری ها و تو کاری ها سقفی و دیواری کاربرد دارند. بنابراین این لامپ ها در تمام مراکز و محیط ها از قبیل منزل، بیمارستان ها و شرکت ها و مدارس و غیره کاربرد دارند.

مراکز توزیع چراغ پنلی SMD

مراکز توزیع چراغ پنلی SMD مراکز توزیع چراغ پنلی اس ام دی ما در سراسر کشور در مراکز فروش ما صورت می گیرد و هر روزه بسیاری از طرفداران این نوع چراغ ها آن ها را خریداری می کنند.

ما در مراکز خود انواع چراغ پنلی از جمله چراغ های خطی گرد و غیره به صورت رو کار و تو کار را داریم. شما با بازدید از سایت ما قیمت ها و مدل هو را ببینید و بهترین را سفارش دهید. یا با مراجعه ی حضوری به مراکز فروش ما مناسب ترین با محیط خود را انتخاب و خریداری نمایید. قیمت ما نسبت به کیفیت و کارایی این لامپ ها بسیار مناسب و به صرفه هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *