پنل توکار سقفی

سفارش انواع پنل توکار سقفی ۲۴ وات یکتا افروز و انواع چراغ های سقفی ال ای دی توکار و روکار با کیفیت عالی و پایین ترین قیمت و گارانتی تعویض و تخفیف ویژه از طریق سایت مجموعه ضحی نور امکان پذیر می باشد.این محصولات دارای مصرف انرژی بسیار پایینی می باشند و بطور کلی در محصولاتی که با تکنولوژی اس ام دی ایجاد می شود بخاطر نحوه چیدمان ال ای دی ها بصورت یک برد، میزان تابش بصورت وسیع و پخش است.

پنل توکار سقفی

مشخصات فنی پنل توکار سقفی ۲۴ وات یکتا افروز

پنل توکار سقفی

لایه داخلی این محصول شامل چیپ‌های SMD LED، صفحه هدایت‌کننده نور و دیفیوزر می‌باشد. دیفیوزر معمولا در مقابل صفحه هدایت‌کننده نور قرار دارد و کار آن توزیع نور به طور یکنواخت در سطح پنل می‌باشد. صفحه منعکس‌کننده نور دقیقاً در پشت صفحه هدایت‌کننده نور قرار دارد. بخش حیاتی دیگر در پنل، صفحه انتهایی پنل است که بر روی دید کلی چراغ‌های روشنایی تاثیر می‌گذارد. پنل‌های LED معمولاً توسط هیت‌سینک تجهیز می‌شوند تا ایمنی آنها تضمین شود.

پنل توکار سقفی ۲۴ وات به اشکال گرد و مربع تولید شده و به صورت توکار نصب می شود، آنچه باید حتما مورد توجه قرار دهید این است که قبل از خرید محصول باید اندازه گیری به صورت دقیق انجام شود تا حفره به اندازه پنل مورد نظر در سقف ایجاد شده و بعد از آن کار نصب انجام شود.این مدل دارای توان ۲۴ وات است و شار نوری یا میزان روشنایی یک محصول که نسبت مستقیمی با توان محصول دارد، در این محصول روشنایی ۲۱۰۰ لومن است که عدد بالای آن نشانگر شدت و میزان نور چراغ است که این میزان روشنایی در عین مقدار زیاد و مطلوب، با کیفیت نیز می باشد چرا که سبب خستگی چشم نشده و بخاطر عدم تولید تشعشعات مضر، سبب آسیب به چشم نیز نمی شود.

کاربرد:

این محصولات مناسب برای اداره‌های دولتی و سازمان‌ها، اتاق‌های کنفرانس و سمینار، مراکز تحصیلی و آموزشی، بیمارستان‌ها، مراکز تجاری، مغازه‌ها و منازل مسکونی و… است. با توجه به استفاده از تکنولوژی SMD LED در ساخت این محصولات، مصرف آنها بسیار کم و طول عمر بالایی دارند، بنابراین اگر به دنبال محصولی ماندگار و با کیفیت هستید، چراغ سقفی توکار ۲۴ وات یکتا افروز مناسب است.

سفارش انواع پنل توکار سقفی ۲۴ وات

پنل توکار سقفی

پنل های یکتا افروز به علت استفاده از مواد باکیفیت و تکنولوژی SMD LED دارای طول عمر بالا و گارانتی تعویض معتبر می‌باشند.این پنل ها بسیار مورد توجه معماران داخلی قرار گرفته اند. چرا که در نورپردازی ها، فضاهای جذاب و چشمگیری را به وجود می آورند.در بازار نیز متقاضیان خاص خود را دارند از این رو شرکت ضحی نور بهترین انواع پنل های سقفی توکار ۲۴ وات یکتا افروز را با بهترین کیفیت و تخفیف ویژه در اختیار همکاران محترم قرار می دهد.برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *