توسعه صنعت روشنایی منجر به تولید محصولاتی نوین و عرضه آنها به حیطه کاربرد شده که از جمله‌ی آنها می توان پنل ال ای دی SMD را نام برد. پنل ها از بزرگترین و پرنورترین لوازم روشنایی به شمار آمده و امروزه استفاده از آنها در فضاهای مدرن مرسوم گشته است. پنل های اس ام دی دارای تکنولوژی پیشرفته تری بوده و از این رو اهمیت وافر پیدا کرده اند. اکنون موقعیتی مناسب فراهم آمده تا بتوانید به خرید پنل ال ای دی SMD با کیفیت عالی بپردازید.

خرید پنل ال ای دی SMD با کیفیت عالی

پنل ال ای دی SMD چه ویژگی هایی دارد؟

پنل ال ای دی SMD چه ویژگی هایی دارد؟ پنل ها از ابزارهای روشنایی قدرتمند به شمار می آیند که روز به روز بر درصد کاربرد آنها افزوده می شود، این محصولات ابعاد و سایز بزرگتری را نسبت به لامپ داشته و لذا پرنورتر و بهتر از آنها در حوزه روشنایی عمل خواهند کرد.
هر فضایی که از متراژ بزرگ برخوردار باشد، از این پنل ها بی نصیب نبوده و از نور کافی و از همه مهمتر، جلوه‌ی زیبا و بی نظیر آنها بهره مند گشته است.

اما یکی از بهترین انواع پنل ال ای دی که از لحاظ ساختار و سیستم کارکردی، پیشرفته تر می باشد، پنل SMD است که دارای چنین ویژگی هایی خواهد بود:

  1. در پنل اس ام دی، دیودهای بیشتری تعبیه گشته اند که منجر به تنوع نوری در این محصول شده اند.
  2. یعنی علاوه بر نور آفتابی و مهتابی، نورهای قرمز، سبز، آبی و … هم در پنل های مذکور مشاهده می شوند.
  3. همچنین یکی دیگر از ویژگی های این پنل که یک پوئن مثبت برای آن محسوب می شود، این است که درخشندگی بیشتری را به همراه خواهد داشت.
  4. زاویه دید وسیعی را ایجاد می کنند.
  5. میزان گرمای خیلی کمی تولید کرده و ضمناً دوام و عمر مفید آنها بیشتر است.

فروش پنل ال ای دی SMD در بازار

فروش پنل ال ای دی SMD در بازار هم اکنون فروش پنل ال ای دی SMD طبق شرایطی ویژه صورت گرفته و می توانید به سرعت از محصولات کاربردی فوق بهره مند شوید، پنل هایی که امروزه در محیط های بسیاری از جمله فروشگاه ها، مجتمع های بزرگ، مراکز درمانی، مراکز آموزشی، فرهنگی، اداری، پنت هوس و … مورد توجه قرار گرفته اند.

حال اگر پیش از سفارش این پنل ها خواستار کسب اطلاع از قیمت پنل SMD هستید، باید بدانید که نرخ این لوازم با توجه به عوامل زیادی برآورد خواهد شد که در قسمت زیر مهمترین آنها را نام خواهیم برد:

  • میزان ولتاژ پنل: مانند پنل 9 وات، 12 وات، 24 وات و …
  • جنس قاب دور پنل: از جمله محفظه شیشه ای، استیل، سرامیکی و …
  • سایز برش پنل: از قبیل سایز برش 16 سانت، 18 سانت، 20 سانت و …
  • مدل آن: اعم از پنل اس ام دی توکار و پنل روکار

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *