پنل اس ام دی ۷ وات مهتابی دور شیشه ای را می توان در سطح بازار به روش های مختلفی خریداری نمود که بهترین و مناسب ترین روش، خرید مستقیم و بدون واسطه آن از طریق این مرکز به صورت آنلاین می باشد زیرا در این روش خریدار می تواند به طور مستقیم اطلاعات کامل پنل به همراه قیمت آن را از خود تولید کننده جویا شود و سپس آن را در حجم های درخواستی و با قیمت استثنایی خریداری کند.

خرید پنل اس ام دی ۷ وات مهتابی دور شیشه ای

مشخصات انواع پنل اس ام دی ۷ وات

مشخصات انواع پنل اس ام دی ۷ وات انواع پنل اس ام دی ۷ وات در واقع صفحه های نورانی لوکس و مدرنی هستند که به دلیل ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی که دارند امروز جهت روشنایی بهتر و بیشتر محیط داخلی و خارجی و هم چنین زیبایی دکوراسیون استفاده فراوانی می شوند در ادامه ما شما را با مشخصات این محصول بیشتر آشنا می کنیم.

پنل اس ام دی ۷ وات دارای شکل ظاهری تخت با قابلیت نورپردازی بالا با توان مصرفی ۷ وات می باشد که به صورت توکار در سقف محیط های اداری، مسکونی، بیمارستانی و… به راحتی نصب و راه اندازی می شود و از آن جایی که تمامی قطعات الکتریکی آن در پشت پنل با عمق کم کار گذاشته شده مناسب مکان هایی است که فضای خالی کمی دارند.

این محصول در رنگ های آفتابی و مهتابی با قابلیت داشتن نور زرد و سفید و در اشکال مستطیلی دور شیشه ای و دور سرامیکی تولید می شوند از این رو هر کس می تواند آن را مطابق با فضای مورد نظر به کار گیرد این محصول مزیت های منحصر به فردی دارد به این صورت که نور را به طور یکنواخت و بدون اتلاف انرژی در محیط پخش می کند.

در مقابل لامپ های پر مصرف، بسیار سالم تر و پر بازده تر می باشد زیرا؛ گرمای بسیار اندکی تولید کرده و هیچ گونه اشعه خطرناکی متصاعد نمی کند ضمنا دارای ریموت کنترل بوده که در هر مکانی و بدون زحمت می توان روشنایی آن را تنظیم نمود.

نرخ روز پنل اس ام دی ۷ وات مهتابی دور شیشه ای

نرخ روز پنل اس ام دی ۷ وات مهتابی دور شیشه ای اگر خواسته باشیم نرخ پنل مورد نظر را به روز مورد بررسی قرار دهیم باید گفت که عوامل مختلفی در تعیین قیمت این محصول دخالت دارند که مهم ترین عامل کیفیت و نوع برند آن می باشد به صورتی که مسلما برند های معروف هم کیفیت بالایی دارند و هم از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

بهتر است بدانید نرخ روز این محصول وابسته به میزان نوسانات بازار است یقینا با افزایش نرخ ارز اقتصادی کشور قیمت تمامی مواد اولیه که برای ساخت انواع پنل به کار برده می شوند، دچار تغییر و تحول می شوند و در نهایت قیمت محصول افزایش یا کاهش می یابد.

با این اوصاف سایت ما با در نظر گرفتن این موارد و هم چنین میزان عرضه و تقاضا و نحوه خرید و فروش قیمت اصلی پنل را در اختیار خریداران عمده قرار می دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *