چراغ سقفی توکار مربع 18 وات

خرید و قیمت چراغ سقفی توکار مربع ۱۸ وات، در چند سال اخیر چراغ یا پنل های سقفی ال ای دی توکار مربع ۱۸ وات به عنوان متداول ترین راهکار برای روشنایی فضاهای مختلف محسوب می شوند.علت استقبال گسترده و خرید روز افزون این محصولات را به طور خلاصه می توان به دلیل مصرف انرژی بسیار کم و نوردهی بسیار قوی نسبت به سایر محصولات روشنایی دانست.قیمت این محصولات به علت نوسانات بازار روشنایی متغییر می باشد به همین منظور برای اطلاع از قیمت روز بازار به سایت ضحی نور مراجعه نمایید.

چراغ سقفی توکار مربع 18 وات

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”white;” align=”right;” ]پیشنهاد ضحی نور به شما همراهان گرامی برای انتخاب بهترین مدل از محصولات روشنایی، خرید و استفاده از پنل یا چراغ سقفی توکار مربع ۱۸ وات یکتا افروز است.[/highlight-dash]

قبل از خرید چراغ سقفی توکار مربع ۱۸ وات به چه نکاتی توجه کنیم؟

چراغ سقفی توکار مربع 18 وات

  • توجه به راندمان چراغ: اغلب در هنگام انتخاب چراغ به توان مصرفی آن توجه می کنند.برای مشخص کردن این که یک چراغ چه میزان نور را تأمین می کند باید به فاکتور های لومن بر وات و لومن کلی چراغ توجه کنیم.
  • توجه به تعداد چراغ مورد نیاز: تعداد چراغ یا پنل سقفی مورد نیاز شما بستگی به وسعت محل مورد نظر و کاربری ساختمان مورد استفاده دارد.
  • توجه به میزان مصرف انرژی: در یک ساختمان فارغ از کاربری آن تجهیزات روشنایی بیشترین میزان مصرف انرژی را به خود اختصاص می دهند.در نتیجه برای کاهش هزینه ها چراغ سقفی توکار مربع ۱۸ وات انتخاب مناسبی می باشد.
  • توجه به جنس بدنه: استفاده طولانی مدت هم با تولید حرارت توسط لامپ چراغ همراه است.بزرگترین آسیبی که یک چراغ می بیند ناشی از همین حرارت تولیدی از لامپ است که در محصولات بی کیفیت به سرعت باعث خراب شدن و سوختن چراغ می شود.چراغ سقفی توکار مربع یکتا افروز با بدنه آلومینیومی و هیت سینگ تولید شده است که همین امر باعث افزایش طول عمر چراغ تا ۱۵۰۰۰ ساعت شده است.

مشخصات فنی چراغ سقفی توکار مربع ۱۸ وات یکتا افروز

چراغ سقفی توکار مربع 18 وات

لایه داخلی این محصول شامل چیپ های LED SMD، صفحه هدایت کننده نور و دیفیوز می باشد.دیفیوز معمولأ در مقابل صفحه هدایت کننده نور قرار دارد و کار آن توزیع نور به طور یکنواخت در سطح پنل می باشد.صفحه منعکس کننده نور دقیقأ در پشت صفحه هدایت کننده نور قرار دارد.پنل های LED معمولأ توسط هیت سینگ تجهیز می شوند تا ایمنی آنها تضمین شود.

جنس این پنل، آلومینیوم و طراحی آن مربع شکل است.توان محصول ۱۸ وات و میزان روشنایی آن ۱۸۹۰ لومن می باشد.پنل سقفی توکار مربع ۱۸ وات یکتا افروز را در سه طیف رنگ مهتابی، آفتابی و استاندارد می توانید سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *