پنل سقفی روکار دارای قاب آلومینیومی با وزن سبک بوده و این محصول به قدری نور هدر می دهد که در چراغهای قدیمی و آباژورها یافت نمی شود؛ به این منظور انواع پنلهای روکار در مصارف برقی به درستی صرفه جویی میکنند. خرید عمده پنل سقفی روکار با نازلترین قیمت به سراسر شهرهای کشور امکان پذیر می باشد و شما می توانید جهت سفارش انواع پنلهای روکار با تماس داشته باشید.

خرید عمده پنل سقفی روکار

ویژگی بارز انواع پنل سقفی

ویژگی بارز انواع پنل سقفی

ویژگی انواع پنل سقفی در صنعت برق بسیار گسترده بوده که در ادامه متن با آنها مواجه خواهید شد؛ با ما همراه باشید.
پنلهای سقفی روکار از جنس آلومینیوم با وزنهای سبک بوده که از سه لایه تشکیل شده اند به عنوان مثال: یک لایه آن قاب پنل که از هدر رفتن نور جلوگیری می کند و لایه داخلی نیز چیپهای ال ای دی بوده که به عنوان صفحه هدایت کننده، نور را به طور یکنواخت و مساوی در سطح پنل پخش می کند.

لایه دیگر آن صفحه انتهایی بوده که بر روی چراغهای روشنایی تاثیر مثبتی برجای می گذارد؛ و برای ایمن ساختن تولید کننده توانسته آن را توسط هیت سینک طراحی کند.
همینطور مواد و رنگ آلومینیوم یکی از بهترین و مورد اطمینان ترین مواد برای ساخت قاب پنلها می باشد و نصب آن بیشتر در پشت پنل صورت می گیرد.
حتی چیپهای ال ای دی می توانند با توانایی زیاد رنگ سفید را ایجاد کنند؛ حتی مواد و رنگهای مختلف در پنلها سبب شده مصرف انرژی بسیار کمی داشته باشند.
طول عمر آنها زیاد بوده است و دوست دار محیط زیست نیز می باشند لذا تکنولوژی که در پنلها به کار برده شده روشنایی را به صرفه تامین می کنند.
بنابراین مراحل تولید این محصول سبب شده تا هیچ گونه آلودگی ایجاد نگردد در حالی که می توان از همه مواد به کار گرفته شده در پنلها را بازیافت نمود و این ویژگی باعث شده اقتصاد و اجتماع پایدار بماند.

تولیدکننده پنل سقفی روکار

تولیدکننده پنل سقفی روکار

پنل سقفی روکار به دلیل طراحی بسیار استاندارد خود یکی از مناسب ترین و مرغوبترین پنلها برای روشنایی محل کار و … به حساب می آید و مصارف بیشتر آن در صنعت برق برای نورپردازی و زیبایی و حتی هدر نرفتن برق بوده است.

تولید کننده برای تولید پنل سقفی روکار از بهترین مواد اولیه استفاده می کند و سپس توسط دستگاهای فوق پیشرفته و مدرن استانداردترین پنل را می سازد و در بسته بندیهای کارتونی به بازار بزرگ ارائه می گرداند.
خرید پنل سقفی روکار به صورت اینترنتی مزیتهای تایید شده ای دارد که شما می توانید با حمل و نقل آسان و مطمئن و قیمت مناسب آن را دریافت نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *