خرید ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین متری را می توان به صورت عمده و بدون واسطه انجام داد که در اینصورت محصول با هزینه اولیه کم و سود بالایی به دست مشتری می رسد که کیفیت های بالا نیز اطمینان را به مشتری خواهد داد، لذا خریدار با تنوعی که در رنگ و طرح ها وجود دارد از حق انتخاب بالایی برخوردار بوده و می تواند متناسب با سلیقه و بودجه خود خرید کند.

خرید عمده ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین متری

عملکرد انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین

عملکرد انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین منبع نوری بلند و باریک است که برای تزئینات و نورپردازی یا ایجاد نور مخفی در کناف ها، آویزهای سقفی، تابلوها، سقف، دیوار، پله و … بکار می رود، لذا نور را به صورت یکنواخت با مصرف کم انرژی منتشر نموده و در زمان انتشار نور نیز حرارت و گرما از خود ایجاد نمی کند.

ریسه شلنگی از لامپ ها یا ال ای دی هایی تشکیل شده که پایه های کوتاهی داشته و به شکل چهار گوش بر روی برد، لحیم شده است و بعد از عبور جریان برق بر روی آنها نور تولید می شود، همچنین دارای دو رشته روشنایی یا ریسه مکعبی بوده که قدرت نوری بالایی دارد و رنگ های متنوعی را به خود اختصاص داده است‌.

ریسه شلنگی اکثرا دارای متراژ صد متر است که هر یک متر قابلیت برش دارد و فقط در نقطه ای که در آن تعیین شده در صورت لزوم باید برش داده شود، این ریسه جهت اجرا هم می تواند به برق شهری و هم می تواند به باتری متصل شود که به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالا در تمام زوایا و مکان های باریک و پهن براحتی نصب می شود.

بازار فروش ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین متری

بازار فروش ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین متری در بازار فروش ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین متری این محصول در رنگ و کیفیت های مختلفی ارائه می شود که در زمان خرید باید به کیفیت محصول توجه نمود و آن را بسته به کاربرد آن و فضایی که قرار است ریسه در آن اجرا شود خریداری شود.

ریسه شلنگی کاربرد و مصارف بسیار بالایی دارد و در داخل و خارج از ساختمان ها، تالار، فروشگاه، رستوران، هتل، فضاهای سبز، خیابان ها، تابلوهای شهری و …. بکار می رود، این ریسه دارای عایقی است که در یک یا دو لایه بسته به کاربردش تشکیل شده و نمونه های دو لایه دارای خاصیت ضد آب بوده و از استفاده کننده در برابر برق گرفتگی محافظت می کند.

ریسه درجه یک در برابر اشعه خورشید، باران های اسیدی و شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم بوده است و اتصالات مستحکمی دارد، همچنین سیم بکار رفته در آن از جنس مس خالص می باشد و نور آن در رنگ های انبه ای، پرتقالی، بنفش، آبی، سبز، قرمز، زرد، سفید و … ارائه می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *