خرید ارزان چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار به روش های گوناگونی در سراسر کشور انجام می گیرد. استفاده از چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار در چراغ های خانگی و باغی باعث کاهش هزینه ها و بهره بردن از انرژی رایگان و همیشه در دسترس خورشیدی می شود. این مجموعه تخصصی نمایندگی توزیع انواع مدل های چراغ سقفی ۶۰×۶۰ به قیمت عمده در ایران دارد که مدل های مختلف در بازار عرضه می کند.

خرید ارزان چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار

مشخصات انواع چراغ سقفی ۶۰×۶۰

مشخصات انواع چراغ سقفی ۶۰×۶۰

چراغ سقفی 60*60 شامل زیر سازی سبک فولادی بوده و با مقاطع ناودانی شکل بوده و صفحات روکش دار گچی در یک یا دو لایه در آن نصب شده است. درز های میان این این صفحات به وسیله نوار و بتونه مخصوص درز گیری شده و سطح به دست آمده قابلیت اجرای رنگ و پوشش را دارد.

چراغ سقفی 60*60 به صورت یک تایل طراحی شده و به گونه می باشد که هیچ گونه فشاری به سقف وارد نمی کند و باعث جلوه ای زیبا به سقف می شود. بالاست یا ترانس به کار رفته در آن دارای چراغ یکسال ضمانت می باشد و از چهار لامپ 36 وات FPL استفاده شده و باعث کاهش 85% مصرف برق می شود.

چراغ سقفی 60*60 با کیفیت دارای سرامیک در اطراف بدنه آلومینیومی آن می باشد که هم باعث زیبایی آن شده و هم پنل سقفی را مستحکم تر می کند. یک چراغ با کیفیت، در برابر خاموش روشن شدن های مکرر، مقاوم است و باعث سوختن آن نمی شود. این چراغ پس از روشن شدن، بلافاصله به بیشترین میزان نور دهی خود می رسد.

مراکز فروش چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار

مراکز فروش چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار مراکز فروش چراغ 60*60 توکار در این راستا با ارائه محصولی با کیفیت و ارزان قیمت توانسته سود خوبی به دست آورد. با افزایش جمعیت کشورهای مختلف، تقاضای انرژی نیز افزایش پیدا کرده است. این موضوع باعث افزایش مصرف برق شده و هزینه انرژی خانواده ها را افزایش داده است. یکی از راه های صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه خانوارها و حتی شرکت ها و صنایع، استفاده از چراغ سقفی ۶۰×۶۰ می باشد.

در شهرهای مختلف، فروشگاه های بسیاری برای خرید چراغ سقفی ۶۰×۶۰ وجود دارد. این فروشگاه ها عموماً فروش خود را به صورت جزئی انجام می دهند و این موضوع می تواند باعث بیشتر شدن قیمت خرید لامپ شود. این مجموعه فروشگاه عرضه انواع چراغ به صورت عمده است که شرکت های پخش و دفاتر فروش عمده می توانند برای تهیه و خرید انواع چراغ به این مجموعه مراجعه نمایند. با خرید از این مجموعه می توانید با کمترین هزینه ممکن با کیفیت ترین محصول را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی بنمائید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *