چراغ سقفی ال ای دی روکار از جمله چراغ های می باشند که بیشترین استفاده را در زمینه نورپردازی و روشنایی دارند و با توجه به دوام بالایی که دارند بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند. امروزه تولید چراغ سقفی ال ای دی روکار در طرح ها و رنگ های متنوعی با کیفیت بالایی انجام می شود تا مشتریان بتوانند به راحتی چراغ ال ای دی روکار مورد نیاز خود را خریداری نمایند و آن را برای نورپردازی مکان مورد نظرشان به کار گیرند.

تولید چراغ سقفی ال ای دی روکار

بررسی انواع چراغ سقفی

بررسی انواع چراغ سقفی چراغ سقفی نمونه ای پرکاربرد از چراغ های می باشند که جهت تامین روشنایی مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل در مدل ها و نمونه های مختلفی تولید خواهند شد. 

بنابراین می توان گفت انواع چراغ های سقفی به عنوان یکی از بهترین منابع نوری به شمار می آیند و از آنجایی که امروزه در ایجاد دکوراسیون شیک و جذاب نورپردازی مکان استفاده بسیار حائز اهمیت است از نمونه های گوناگون چراغ های سقفی بسیار استفاده می نمایند. 

می توان برخی از انواع چراغ های سقفی را به صورت زیر معرفی نمود: 

  • چراغ های سقفی پنلی توکار و روکار: معمولا این چراغ های پنلی در مدل های روکار و توکار تولید می گردند و مجهز به سیستم SMD LED و COM LED  هستند. وجود این تکنولوژی در ساخت این لامپ ها موجب استفاده از چندین لامپ ال ای دی یا دیود نوری بر برد چراغ گردیده است و به همین جهت با روشن شدن چراغ یک صفحه نورانی را خواهید دید. همچنین در صورت استفاده از تکنولوژی سی او بی تعداد چراغ های استفاده شده بیشتر خواهد بود.
  • چراغ های سقفی دوکاره یا شبکه ای: این چراغ ها معمولا به صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار می گیرند و بیشترین استفاده از آنها در سقف های کاذب می باشد و از آنها به عنوان چراغ های اداری و تجاری یاد می شود.
  • چراغ های سقفی ضد آب: از جمله چراغ های که دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر هر گونه گرد، غبار، رطوبت و آب هستند و به همین جهت در مکان های مختلف همچون استخرها، حمام ها، سونا، سرویس بهداشتی و … به کار گرفته می شود.

مراکز فروش چراغ سقفی ال ای دی روکار

مراکز فروش چراغ سقفی ال ای دی روکار امروزه از انواع چراغ های سقفی روکار در مکان های گوناگون همچون رستوران ها، هتل ها، منازل، ادارات، ساختمان های تجاری و … استفاده بسیار زیادی می نمایند.

بنابراین مراکز فروش چراغ سقفی ال ای دی روکار به شیوه های متنوعی آن را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا دسترسی آنها به این محصول راحت تر باشد. 

برخی از روش های فروش این چراغ های پرکاربرد به صورت حضوری و اینترنتی می باشد که معمولا خرید اینترنتی بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته است چرا که با قیمت ارزان و در زمان کمتری به تهیه این محصول خواهند پرداخت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *