تولیدی های زیادی برای پنل ال ای دی سقفی وجود دارد که این تولیدات از کیفیت های بسیار خوبی نیز برخوردار هستند که با توجه به نوع کارایی آنها و نوع استفاده، آنرا تولید میکنند.

این تولیدات به صورت های مختلف به فروش می‌رسد که میتوان از بین آنها به فروش عمده یا فروش مستقیم اشاره کرد، تولیدات این نوع پنل های سقفی باعث میشود که در مصرف برق بسیار صرفه جویی میشود.

تولیدی بزرگ پنل ال ای دی سقفی

مشخصات انواع پنل ال ای دی

مشخصات انواع پنل ال ای دی از انواع پنل های ال ای دی میتوان به پنل سقفی، پنل دیواری و انواع توان برای پنل ها اشاره کرد.

پنل ال ای دی زد آب از آن نوع پنل ها است که مقاومت بسیار خوبی در برابر آب دارد به همین خاطر استفاده از آن در کشتی ها یا در مکان هایی که امکان سیل یا رطوبت زیاد است استفاده میشود، این پنل ها در بیرون خانه ها نیز استفاده میشود، بر روی این پنل ها یک عدد دو رقمی نوشته شده است که عدد اول مربوط به درجه حفاظت در برابر گرد و غبار است و عدد دوم مربوط به حفاظت در برابر نفوذ آب است.

پنل ال ای دی اضطراری، این پنل از یک باتری پشتیبان استفاده میکند، در صورت عادی این پنل ها با برق شهر کار می‌کنند و اگر برق در آن محل قطع شود این پنل ها از حالت کار بر روی برق شهر به حالت کار بر روی باتری میروند. معمولا این نوع پنل ها به مکان هایی که نیاز به روشنایی مداوم دارند استفاده میشود.

پنل ال ای دی دو رنگ بیشتر به عنوان زیبایی در مکان استفاده میشود، بعضی از افراد برای تنوع بخشیدن به رنگ و فضای خانه خود از این نوع پنل ها استفاده میکنند، این پنل ها به این صورت کار میکند که اگر آنرا برای بار اول روشن کنید رنگ آفتابی به شما میدهد و اگر آنرا خاموش و دوباره روشن کنید رنگ آن عوض میشود، مثلا به رنگ بنفش در می آید.

قیمت انواع پنل ال ای دی سقفی

قیمت انواع پنل ال ای دی سقفی میتوان گفت قیمت پنل ها به دو چیز بستگی دارد، اولین مورد آن به طرز کارایی پنل برمیگردد و توانی که دارد مثال اگر توان یک پنل ۱۰۰ باشد قیمت آن با پنلی که توان آن ۵۰ است متفاوت است.

مورد بعدی بستگی به فروش پنل دارد، اگر این پنل ها را به قیمت روز در بازار فروخته شود قیمت آن به کل با آن فروشنده ای که پنل را به صورت عمده میفروشد متفاوت است، این نوع قیمت میتوان بستگی به کیفیت آن نیز داشته باشد ولی چگونه به فروش رساندن آن نقش بسیار مهمی در قیمت انواع پنل ها دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *