این نوع چراغ ها را در فضاهای اداری و تجاری بصورت روکار و داخل سقف های کاذب استفاده میکنند که علاوه بر کاهش چشمگیر مصرف برق، نیز دارای ظاهری مناسب و زیبا هستند که به چیدمان متناسب محیط شما کمک بسیاری میکند. لامپ حبابی سقفی امروزه بسیار کاربرد دارند.

تولیدی بزرگ لامپ حبابی سقفی

نوردهی مختلف لامپ حبابی

نوردهی مختلف لامپ حبابی انواع لامپ حبابی

۱- لامپ کلاسیک شناخته شده ترین لامپ های رشته ای، لامپ های نوع کلاسیک هستند و سالهاست که در روشنایی داخلی و حتی در برخی نقاط در روشنایی خیابانی مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی این گروه از لامپ ها قیمت پایین آنها است که در اشکال مختلف، تولید و به بازار عرضه شده اند.

۲- لامپ های کریپتون همانطور که قبلاً نیز گفته شد، استفاده از گاز کریپتون (Krypton) در این لامپ ها باعث شده تا به دلیل انتقال کمتر حرارت به بیرون لامپ، نور آنها %۱۰ بیشتر شود، در نتیجه بازده نوری این لامپ ها بالاتر است.

٣- لامپ های فانتزی از آنجا که این لامپ ها ظاهر زیبایی دارند و نور منتشر شده از آنها یکنواخت است و خیرگی کمتری دارد، در چراغ هایی که لامپ کاملاً پوشیده نمی شود و شکل ظاهری لامپ در معرض دید قرار می گیرد از این نوع لامپ ها استفاده می شود.

۴- لامپ های رفلکتور قسمتی از لایه داخلی حباب این لامپ ها، با یک ماده منعکس کننده نور پوشانده شده است که باعث می شود نور لامپ در زوایای معینی بازتابیده شود. به این ترتیب، می توان از این لامپ ها برای نورپردازی موضعی استفاده کرد. رفلکتور این لامپ ها با اشکال مختلف و در زوایای مختلف تولید شده است.

۵- لامپ های دکوری این لامپ ها با توجه به شکل حباب آن ها و نیز لایه های آب طلا که بر روی حباب آنها اندود شده است، برای کاربردهای تزیینی مورد استفاده قرار می گیرند.

۶- لامپ های خاص این لامپ ها برای استفاده در کاربردهای خاص نظير داخل یخچال، استفاده در چراغ های ضد انفجار، لامپ های مقاوم در برابر لرزش برای استفاده در چراغ های دستی، لامپ های رنگی برای دفع حشرات و لامپ های با سایز بسیار کوچک برای استفاده در مبلمان و … ساخته شده اند.

بازار فروش لامپ حبابی سقفی

بازار فروش لامپ حبابی سقفی اگر در جستجوی لامپ سقفی جدید برای منزل یا محل کار خود می باشید و در عین حال زیبایی و مدل نیز برایتان اهمیت دارد، می توانید نمونه های بی نظیر و متنوعی از این لامپ ها را در بازار مشاهده کرده و خریداری نمایید.

با وجود مراکز پخشی که در حوزه توزیع انواع لامپ سقفی و تجهیزات روشنایی فعالیت دارند، خوشبختانه کمبودی در جهت تامین این گونه ابزار، حس نخواهد شد. با پخش انواع مختلف این ابزار کاربردی می توان اقدامات گسترده ای را در جهت ایجاد روشنایی های ضروری و در عین حال نور پردازی های زیبا انجام داد. ضمن این که باید این نکته را بیان کرد که مراکز پخش انواع تجهیزات و لامپ سقفی به دو صورت خدمات خود را ارائه می دارند:

۱.پخش عمده که با مشتریان عمده و با حجم تقاضای بالا سر و کار دارد

۲.پخش جزیی که با مشتریان خرده پا و با حجم تقاضای کم سر و کار دارد

با توجه به کیفیت و کم مصرف بودن و داشتن اشکال متنوع و زیبا تولید لامپ و فروش لامپ حبابی بسیار رونق یافته است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *