برق جزو مایحتاج ضروری زندگی است که اگر بتوانیم با علم و تکنولوژی در مصرف بهینه آن قدمی برداریم خدمتی بزرگ به کشورعزیزمان کردیم.

شرکت یکتا افروز در راستای پنل توکار ال ای دی،چراغ های سقفی،لامپ هالوژن و پنل های توکار فعالیت گسترده ای دارد.

تولیدکنندگان پنل توکار ال ای دی

نحوه استفاده از پنل توکار ال ای دی

نحوه استفاده از پنل توکار ال ای دی پنل های ال ای دی در صرفه جویی مصرف برق روزانه نقش مهمی دارد و با فروش پنل از هزینه های برق تا حد چشمگیری کاسته و نور کافی و با کیفیت را به خانه های شما دعوت میکند.

کاربرد این پنل ها در نمای ساختمان،سر در،شیروانی است که به زیبایی آن کمک میکند و لامپهای ال ای دی عمری بالاتر دارند و مصرف کم و بازدهی بالاتر که این خصوصیات باعث متمایز شدن کار میشود.

پنل توکار همانطور که از نامش معلوم است درون کار میباشد و ما قسمتی که از کار بیرون میماند را میبینیم و چون نصف این پنل توکار است کار تمیز تر و زیبا تر به نظر میرسد و جای کمتری میگیرد.

نصب پنل های توکار در سقفهای رابیتس،کناف،آجری،کامپوزیت،سرامیک یا موزاییک،و سقف های چوبی انجام میشود که هر کدام طریقه نصف متفاوتی دارند و برق کار باید این را بداند.

در نوع رابیتس باید قبل از گچ کاری و نصب رابیتس جای برق پنل مشخص و لوله های مخصوص در کار قرار بگیرد و برای پنل ها غلاف گذاشته شود و بعد روی آن گچ کشیده شود.

در نوع کناف قدری راحت تر از رابیتس است اما بازهم قبل نصب کناف باید جاهای چراغ ها مشخص شده چون اگر کار تمام شود به بالای سقف دسترسی نخواهید داشت و اندازه چراغ را باید مشخص کرد.

در نوع کامپوزیت و چوبی تقریبا مثل هم هستند و باید با ابزار لازم و مربوطه سقف گرد بری شود و لوله ها و سیم ها از قسمت بالای سقف کار انجام داده میشود که باید تخصص لازم داشته باشیم.

در روش موزاییک و سرامیک باید با نصاب چراغ در رابطه با مکان قرار گیری چراغ ها صحبت کرده تا برشکاری سقف توسط نصاب با وسیله برشکاری مخصوص انجام شود.

پنل های توکار تعویض و نصب راحت تری دارند زیبایی آنها و کم مصرف بودن و در عین حال بازدهی نور بالا و با کیفیت از خصوصیاتی است که مصرف کننده به سمت این چراغها جذب میشود.

بازار فروش پنل توکار ال ای دی

بازار فروش پنل توکار ال ای دی در فروشگاه ها،خانه ها،ساختمان اداری و تجاری همه و همه از انواع پنل ال ای دی استفاده میکنند.

شرکت یکتا افروز با قیمت باور نکردنی و کیفیت کالا نور و زیبایی را به شما سروران هدیه میدهید.

شما میتوانید از طریق آدرس اینترنتی و شماره های تماس خرید آسان و کم هزینه را تجربه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *