چراغ سقفی گرد

توزیع مستقیم چراغ سقفی گرد روکار و توکار یکتا افروز، این محصول تمام استانداردهای اروپایی را دریافت کرده است و با گارانتی معتبری ارائه می‌شود. پنل های یکتا افروز به علت استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی SMD LED دارای طول عمر بالا و گارانتی تعویض معتبر می‌باشند. چنانچه این محصول را از فروشگاه اینترنتی ضحی نور تهیه بفرمایید، میتوانید از خدمات پس از فروش ویژه ما بهره‌مند شوید.

چراغ سقفی گرد

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]اگر به دنبال محصولی ماندگار و با کیفیت هستید، چراغ سقفی گرد روکار و توکار یکتا افروز بهترین انتخاب می باشد.[/highlight-red]

معرفی و مزایای چراغ سقفی گرد

چراغ سقفی گرد

این چراغ های سقفی ال ای دی گرد به دو صورت روکار و توکار تولید می شوند.شرکت صنایع روشنایی یکتا افروز، تولید کننده انواع چراغ‌ها و پنل‌های LED، با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی با کیفیت‌ را به بازار عرضه می‌کند.

مزایای این محصول عبارتست از صرفه جویی بیشتر در مصرف برق و زاویه تابش ۱۲۰ درجه  طول عمر ۱۰ سال به واسطه استفاده ۷ ساعت در روز، فاقد هرگونه اشعه ماورابنفش، مقاوم در برابر تعداد دفعات روشن و خاموش کردن، طراحی زیبا و ساده، کیفیت نور بالا، طول عمر طولانی، طیف رنگی متنوع، مصرف انرژی بسیار کم (رده انرژی A+) از ویژگی‌های مهم این محصول است.رنگ نور دراین محصول آفتابی و مهتابی و یخی (نچرال ) میباشد.از دیگر مزایای چراغ سقفی گرد روکار و توکار می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد :
قابل استفاده در شرایط محیطی سرد ، خشک و مرطوب
عدم نصب در تجهیزات کنترل کننده نور مانند دیمر
جایگزین مناسب سیستم های روشنایی به جهت عدم نیاز به اعمال تغییر در محل نصب
نصب سریع و آسان
بازده نوری و ضریب حفظ شارنوری بالا
طراحی جذاب و کاربردی
دارای عملکرد بسیار مطلوب در هوای سرد و دماهای پایین

توزیع و قیمت چراغ سقفی گرد یکتا افروز

چراغ سقفی گرد

 

فروشگاه ها و مراکز الکتریکی متنوعی جهت توزیع این پنل های سقفی وجود دارد.فروشگاه ضحی نور به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای توزیعی روشنایی در سطح کشور، بصورت مستقیم و بدون واسطه و با داشتن نمایندگی از بزرگترین تولید کننده در کشور، تسهیلاتی را تحت عنوان فروش اینترنتی چراغ سقفی گرد روکار و توکار یکتا افروز به قیمت عمده برای همکاران محترم و شرکت های توزیع فراهم کرده است.تا علاوه بر خرید مطمئن، از تخفیف ویژه همکاری نیز بهره مند شوند.

قیمت چراغ‌های سقفی به کیفیت، میزان نور، جنس بدنه، توان، شار نور و ابعاد بستگی دارد. با توجه به کیفیت بالای این محصول، خرید آن مقرون به صرفه است و می‌توانید آن را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی ضحی نور تهیه بفرمائید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *