بازار فروش چراغ سقفی ال لی دی روکار ۱۸ وات به صورت آنلاین رونق فراوانی دارد چون در این روش متنوع ترین مدل ها در اختیار مشتریان گذاشته می شود تا آن ها بتوانند بدون هیچ گونه محدودیتی بهترین طرح از چراغ را انتخاب کنند. چراغ سقفی ال ای دی روکار قاب آن بر روی سطح سقف نصب می شود و در سبک های مختلفی قابل استفاده می باشد چون نسبت به چراغ های سقفی توکار دارای طرح های متنوع تری است که می توان به گنبدی، مستطیلی، مکعبی، دایره ای، مربعی و…. اشاره کرد.

بازار فروش چراغ سقفی ال لی دی روکار ۱۸ وات

ویژگی انواع چراغ سقفی ال لی دی روکار

ویژگی انواع چراغ سقفی ال لی دی روکار ویژگی انواع چراغ سقفی ال لی دی روکار شامل گزینه های زیر می شوند:

  • پخش نور خوبی دارند.
  • نور پردازی آن ها کلی و یکسان است.
  • جلوه و زیبایی خاصی به دکوراسیون محل مورد نظر می دهند چون جزو چراغ های مدرن محسوب می شوند.
  • بسیار باکیفیت هستند.

چراغ سقفی ال ای دی را می توانید در مکان های مختلفی مانند راهرو، مطب ها، اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن و…. استفاده کنید حباب های آن در جنس های مختلفی مانند حباب چوبی، حباب پارچه ای، حباب شیشه ای مات و شفاف و… تولید می شوند.

چراغ های روکار سقفی در انواع نورهای آفتابی، مهتابی و مدل های هوشمند تولید می گردند و شما می توانید متناسب با محیط مورد نظر آن ها را انتخاب و خریداری کنید به طور کلی شما با استفاده از این نمونه محصولات روشنایی می توانید محیط را خاص تر و مدرن تر کنید و در فضای نزدیک سقف یا روی سقف نصب می شوند و در اندازه های مختلفی وجود دارند.

برای بالای کمد، اتاق های کوچک و راهرو ها مناسب می باشند و از مزیت های منحصر به فرد این نوع چراغ ها می توان به بازده بالا، نور آرامش بخش و طول عمر طولانی آن ها اشاره کرد علاوه بر این ها در مصرف انرژی هم صرفه جویی می کنند به طوری که می توانند تا 80 درصد مصرف انرژی برق را کاهش دهند که این باعث کاهش آلودگی های محیط زیست و انتشار گازهای گلخانه می شود.

نور تولید شده به وسیله چراغ سقفی روکار کاملا یکنواخت می باشد و باعث آزار چشم و خیرگی چشم نمی شود بهترین گزینه برای مکان هایی می باشد که افراد زیر نور قدم می زنند و در مکان هایی که ارتفاع سقف آن ها از 3 متر کمتر است قابل استفاده می باشد و در این دو مکان شما نمی توانید از دیگر چراغ ها استفاده کنید.

اگر به دلیل تغییرات معماری برای قاب های مخفی و توکار امکان ایجاد برش سقف وجود نداشته باشد می توانید از این نوع چراغ ها استفاده کنید و همین باعث شده تولید چراغ سقفی روکار افزایش یابد.

قیمت چراغ سقفی ال لی دی روکار ۱۸ وات

قیمت چراغ سقفی ال لی دی روکار ۱۸ وات قیمت چراغ سقفی ال لی دی روکار 18 وات بسته به عوامل مختلفی می تواند متغیر باشد که می توان به جنس قاب، نوع برند، هزینه های تولید و شرایط اقتصادی اشاره کرد علاوه بر قیمت در هنگام خرید چراغ سقفی روکار باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • مدل و رنگ چراغ را متناسب با نوع دکوراسیون خود انتخاب کنید.
  • به سراغ برند های معتبر بروید تا از کیفیت محصول اطمینان یابید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *