چراغ سقفی روکار در صنعت برق برای تامین روشنایی محیطهای گوناگون مانند منازل مسکونی، محیطهای اداری، مرکزهای تجاری و محیطهای آموزشی به کار برده می شود لذا این محصول نوردهی مناسب و مستحکم و طول عمر بالایی را دارا می باشد. بازار خرید چراغ سقفی روکار را در بسته بندیهای سبک و کم وزن به صورت عمده با بهترین قیمت و کیفیت تضمین شده به سراسر نقاط کشور عرضه می نماید.

بازار خرید چراغ سقفی روکار

مشخصات فنی انواع چراغ سقفی

مشخصات فنی انواع چراغ سقفی

مشخصات فنی انواع چراغ سقفی به عواملی چون شرکت تولیدی، وزن و ابعاد، مواد اولیه، استاندارد ساخت، نحوه نگهداری، عملکرد دمای محیط، میزان الکتریکی و …. مرتبط می باشد؛ در ادامه متن با مشخصات کامل چراغ سقفی آشنا شوید.

موادی که در طراحی چراغ سقفی استفاده می شود سبب گردیده تا توان مقاومت مکانیکی محصول مشخص گردد؛ حتی این مواد در سطح انعکاس و اشکال آن به همراه قاب زیرین چراغ گزینه مناسبی برای توان و چگونگی تابش نور خواهد بود؛ به همین دلیل تولید کننده می بایست تا حد وسع این مشخصات را تعیین کند.

بنابراین مواد اولیه ساخت چراغ سقفی در دو دسته قرار می گیرد دسته اول مواد انعکاس دهنده و دسته دوم مواد عبور دهنده می باشد لذا حرکت نور در سمت معین رفلکتورهایی که در چراغ موجود است نور را در راستا و جهت معینی منتقل می کند.

انواع چراغ سقفی در مدلهای متنوع بوده و بر حسب نوع لامپ به دو دسته اصلی خطی و نقطه ای گروه بندی می شوند. به عنوان مثال: از چراغهای خطی برای استفاده از لامپ فلورسنت و از چراغهای نقطه ای برای لامپهای التهابی و … استفاده و سپس طراحی می کنند.

سفارش عمده چراغ سقفی روکار

سفارش عمده چراغ سقفی روکار برای روشنایی محیطهای داخلی از انواع مدلها و سایزهای گوناگون چراغ سقفی روکار استفاده می شود مانند چراغ استخری روکار که سبب می شود محیط روشن و دلبازتری را به فرد القا کند.
همچنین ابعاد این محصول 60 در 60 بوده که برای جلوی درب پاساژها و سقفهای کاذب مناسب نصب هستند و مزیتهای مبهم این نوع چراغ نور دهی مناسب که منشر می کنند.
انواع چراغ سقفی روکار در کارخنجات به صورت استاندارد تولید می شوند و سبب شده کیفیت بالایی را دارا شوند.
بنابراین کسانی که نیازمند چراغ سقفی روکار مرغوب هستند کافیست بدون واسطه ها به بازار فروش مراجعه نمایند تا از نزدیک انواع محصول را در بسته بندیهای متنوع و استاندارد و برندهای مختلف مشاهده کنند و سپس سفارش عمده چراغ سقفی روکار را از سر گیرند و با اطمینان خاطر کالای مورد نظر خود را با حمل و نقل آسان و هزینه های کم نیز دریافت کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *