لامپهای ال ای دی توکار نوع جدیدی از تجهیزات روشنایی هستند که به دلیل بهره‌وری انرژی، طول عمر بالا و قیمت مناسب، انقلابی شگرف در حوزه ملزومات روشنایی به وجود آوردند و صنعت روشنایی را متحول نمودند و در حال حاضر از بهترین چراغهای سقفی به شمار میروند. این نوع از لامپهای سقفی در بازار خرید و عرضه چراغ سقفی ال ای دی توکار با کیفیتی بی مانند و قیمت باورنکردنی ارائه می‌شوند.

بازار خرید چراغ سقفی ال ای دی توکار

مزایا و معایب چراغ سقفی ال ای دی توکار

مزایا و معایب چراغ سقفی ال ای دی توکار

چراغهای ال ای دی توکار از بهترین منابع روشنایی هستند که به دلیل داشتن مزایا و ویژگیهای متعدد از بهترین و پرکاربردترین تجهیزات روشنایی محسوب می‌شوند که در تنوع بالایی از حیث ابعاد و کیفیت طراحی و عرضه می‌شوند. در کنار برخی معایب جزئی، مزایای متعدد این تجهیزات نوری موجب شده جایگزین لامپهای قدیمی شوند.

مهمترین مزیت این نوع از تجهیزات نوری، کیفیت مطلوب و پخش یکنواخت نور است که موجب می‌شود در فضاهایی با ابعاد و متراژ مختلف، پخش و تابش نوری یکپارچه و مطلوب را داشته باشیم. علاوه براین بهره‌وری بالای انرژی و صرف پایین برق برترین مزیت پنل ال ای دی است که هزینه‌های تامین انرژی را به شدت کاهش می‌دهد.

همچنین نوع طراحی پنل توکار ال ای دی به گونه‌ای است که امکان تعبیه و نصب این نوع پنل را در انواع سقفهای گچی و سقفهای کناف و کاذب فراهم می‌آورد و به دلیل عدم نیاز به سیم کشی و استفاده از کابل، زیبایی فضا را دوچندان می‌کند. عمر مفید بالا نیز از مزایای پنل توکار است.

در کنار مزایای متعدد پنل ال ای دی توکار سقفی، این تجهیزات دارای معایبی هستند. یکی از این معایب نصب و اجرای سخت تر پنل است که به دلیل توکار بودن پروسه‌ای تخصصی است. همچنین به دلیل عمر بالای این نوع از چراغهای روشنایی، برخی از برندهای تولید کننده، پوشش گارانتی مناسبی را در زمان خرید چراغ ارائه نمی‌دهند.

تولید انبوه چراغ سقفی ال ای دی توکار

تولید انبوه چراغ سقفی ال ای دی توکار

تولید چراغ سقفی ال ای دی توکار در سطح انبوه در واحدهای تولید و طراحی مدرن و با استفاده از بهترین مواد اولیه مانند تراشه‌ها و قطعات منبع تغذیه صورت می‌پذیرد و کلیه مراحل تولید پنل توکار همگام با فناوری روز دنیا و مطابق با استانداردهای جهانی صورت می‌پذیرد.

به کارگیری مدرنترین تجهیزات صنعتی و بهترین متریال موجب شده که این محصول با سطح کیفی بالا و بازدهی نور عالی طراحی و وارد بازار شود. برندهای ایرانی فعال در زمینه تولید پنل ال ای دی توکار نیز در سالهای گذشته با پیشرفتهای چشمگیری همراه بوده و سطح تولیدات ایرانی در حال حاضر قابل رقابت با نمونه‌های وارداتی است.

این تولیدات ضمن رفع بخش اعظم نیاز داخل، به عنوان کالای صادراتی مرغوب به کشورهای مختلف همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود و از بهترین کالاهای صادراتی غیر نفتی به شمار می‌رود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *