پنل ال ای دی روکار یکی از بهترین وسایل روشنایی به خصوص برای ادارات به شمار می رود و در انواع آفتابی و مهتابی در بازار موجود است. امروزه در بازار خرید پنل روکار می توانید انواع گوناگونی از این محصول مانند پنل های دایره ای، مربعی، مستطیلی و … را مشاهده نمایید.‌ بازار خرید پنل ال ای دی، این محصول را در سایزهای متفاوت مانند سایز ۳۰*۳۰، ۴۰*۴۰ و … در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

بازار خرید پنل ال ای دی روکار

پنل ال ای دی روکار چه ویژگی هایی دارد؟

پنل ال ای دی روکار چه ویژگی هایی دارد؟ پنل ال ای دی روکار دارای ویژگی هایی است که باعث پر فروش بودن این محصول در سراسر نقاط ایران شده است. از جمله ویژگی های انواع پنل روکار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارا بودن ضمانت نامه: انواع مختلف پنل روکار دارای ضمانت نامه و گارانتی یکساله و یا بالاتر هستند و همین موضوع طول عمر بالا و کیفیت محصولات را برای خریداران اثبات می کند.
  • مصرف کم: پنل روکار یکی از انواع لامپ های کم مصرف به شمار می رود. میزان مصرف این پنل ها بنابر اندازه آنها حدود ۱۵ تا ۶۰ وات می باشد که باعث صرفه جویی در هزینه های برق خانوار می شود.
  • نوردهی خوب: میزان نوردهی پنل روکار خوب است و می تواند متراژ بالایی را به صورت کامل روشن کند.
  • زاویه تابش: یکی از نقاط ضعیف پنلهای روکار نسبت به پنل های توکار را می توان زاویه تابش نسبتا کم پنل های روکار دانست. زاویه تابش این محصول حدود ۲۸۰ درجه سانتیگراد می باشد که نسبت به پنل توکار کمتر است.
  • جاگیری کم: پنل روکار جاگیری کمی دارد و فضای کمی را اشغال می کند، اما به دلیل دارا بودن حالت برجستگی، بهتر است برای مکانهایی که امکان برخورد شئ با آن و شکستگی محصول وجود دارد، مورد استفاده قرار نگیرد.

عرضه مستقیم پنل ال ای دی روکار

عرضه مستقیم پنل ال ای دی روکار در عرضه مستقیم پنل توکار، قیمت پنل ال ای دی تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند و همین موضوع باعث استقبال بی نظیر مشتریان از عرضه مستقیم این محصول می شود.

عرضه مستقیم پنل ال ای دی روکار در دو رنگ آفتابی و مهتابی و سایزهای متفاوت متناسب با نیاز مشتریان امکانپذیر می باشد و به همین دلیل این موضوع می تواند نیاز مشتریان در سراسر نقاط ایران را مرتفع سازد.

اگر به دنبال خرید ال ای دی از عرضه مستقیم این محصول هستید، نیازی به مراجعه حضوری به محل فروش و خرید محصول مورد نظر نخواهید داشت و می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت اینترنتی خریداری نمایید، به این ترتیب نه تنها در هزینه های خرید محصول صرفه جویی خواهد شد، بلکه به زمان کمتری برای سفارش و خریداری محصول نیاز خواهید داشت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *