لامپ کم مصرف ۷۵ وات جزو متداول ترین انواع از لامپ های کم مصرف است و در بازار خرید لامپ ها بسیار پرفروش و محبوب هستند. در حال حاضر خرید این لامپ ها هم از طریق وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر بوده و هم از طریق عرضه کنندگان و نمایندگان فروش این محصول.

بازار خرید لامپ کم مصرف ۷۵ وات

اطلاعاتی درباره لامپ کم مصرف ۷۵ وات

اطلاعاتی درباره لامپ کم مصرف ۷۵ وات با توجه به افزایش قیمت برق و توجه روز افزون به حفظ انرژی لامپ های کم مصرف به طور بسیار گسترده ای وارد بازار شده به حدی که لامپ های قدیمی رشته ای تقریبا به طور کامل از بازار فروش محصولات روشنایی حذف شده اند. اما لامپ های کم مصرف چه مزیتی دارند و برای مثال لامپ کم مصرف 75 چه مشخصات و برتری هایی نسبت به سایر لامپ ها دارد؟ در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

لامپ ۷۵ وات کم مصرف به طور تقریبی 80 درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای دارد از طرفی عمر آن نیز چندین برابر لامپ رشته ایست. این لامپ ها دارای راندمان بسیار بالا بوده و برخلاف لامپ های رشته ای که اکثریت انرژی دریافتی را صرف تولید گرما به جای نور می کردند، تقریبا همه انرژی دریافتی را به نور و بخش بسیار کمی را به گرما تولید می کنند از این رو کارایی آنها به هیچ وجه قابل مقایسه با لامپ های رشته ای نیست.

ولتاژ مصرفی لامپ های ۷۵ وات کم مصرف بین 220 تا 240 ولت است و دارای رده انرژی مصرفی ممتاز A می باشند. حتما شما نیز شاهد کاهش و ضعیف شدن نور در لامپ های رشته ای و مهتابی شده اید جالب است بدانید که لامپ های کم مصرف برخلاف اینگونه لامپ ها به هیچ وجه دچار کاهش شدت یا کیفیت نور نمی شوند. این لامپ ها کاربرد بسیار گسترده ای دارند و قابلیت روشنایی بخشی به هر مکانی را دارا بوده و اکثریت لامپ های کم مصرف دارای گارانتی نیز می باشند.

قیمت تولیدی لامپ کم مصرف ۷۵ وات

قیمت تولیدی لامپ کم مصرف ۷۵ وات قیمت لامپ کم مصرف ۷۵ وات به برند تولید کننده و کیفیت آن و نیز برخی شرایط دیگر وابسته است. بهترین روش خرید این محصول تهیه آن از مراکز تولیدی لامپ می باشد. این مراکز به دلیل عرضه مستقیم و حذف واسطه ها محصول را با کمترین قیمت ممکن به دست مصرف کننده می رسانند.

در حال حاضر امکان فروش لامپ های کم مصرف ۷۵ وات به هر میزان درخواستی به صورت جزئی یا عمده امکان پذیر می باشد. صاحبان مشاغل فروش لوازم روشنایی و انبوه سازان ساختمانی می توانند با خرید عمده از کمترین قیمت این محصول بهره مند گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس برقرار نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *