چراغ سقفی SMD اچ لایت را با قیمتی که فراتر از انتظار شما است در قالب عمده به شما مشتریان عزیز عرضه می کنیم، این نوع از محصولات روشنایی با برخورداری از عملکرد و کارایی بسیار خوب آمار فروش بسیار خوبی را رقم زده است، ما مناسب ترین قیمت را در ازای بالاترین کیفیت به شما عرضه خواهیم نمود، بری استعلام قیمت چراغ SMD اچ لایت در نوع سقفی خوشحال خواهیم شد تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

استعلام قیمت چراغ سقفی SMD اچ لایت

ویژگی بارز چراغ سقفی SMD اچ لایت

ویژگی بارز چراغ سقفی SMD اچ لایت با استفاده از علوم تکنولوژی و بهره مندی از سیستم های هوشمند این نوع از محصولات روشنایی در ابعاد، ظرفیت، توان و وات های مختلفی به مرحله تولید رسیده و در حجم انبوه به همراه ضمانت نامه معتبر و سرویس دهی و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می شود و در دسترس مشتریان و سپس افراد مصرف کننده قرار می گیرد، با بهره مندی از این محصول می توان نور را به صورت دلخواه خواه متمرکز یا پراکنده دریافت نمود.

  1. میزان روشنایی آن بر حسب لومن محاسبه شده است، یک محصول کاملا وطنی به شمار می آید، بدنه این نوع چراغ از موادی چون پلی کربنات می باشد.
  2. به لحاظ جریان مصرفی برق و انرژی بسیار کم مصرف بوده و جزو محصولات با انرژی آ به شمار می آید، ماندگاری بسیار با و عمر طولانی به ان اختصاص داده شده است.
  3. این چراغ در وضعیت توکار قابلیت نصب و روشنایی دارد، میزان نوری که از این محصول ساطع می شود به صورت علی السویه و در شعاع زیاد می باشد.
  4. قابلیت مدیریت و برنامه ریزی دارد و می توان آن را بر حسب ایده آل با استفاده از دستگاه مخصوص هدایت نمود.
  5. هزینه خرید این محصول در قالب عمده بسیار ارزان و مناسب می باشد و شکل ظاهری آن نیز زیبایی منحصر به فردی داشته و دارای شار نوری متفاوتی است.

قیمت روز چراغ سقفی SMD اچ لایت

قیمت روز چراغ سقفی SMD اچ لایت چراغ سقفی اس ام دی اچ لایت با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که دارد توانسته است در کمترین بازه زمانی رتبه بسیار خوبی را در بازار های داخلی و خارج به خود اختصاص داده و آمار فروش روند رو به رشد و قابل ملاحظه ای را در بازار رقم زده است، توزیع چراغ با قیمت کلی موجبات کاهش نرخ را فراهم نموده و توازن قابل ملاحظه ای را ایجاد می نماید.

قیمت روز این نوع از محصولات روشنایی با توجه به شرایط بازار متغیر بوده و اصولا نرخ ثابتی را نمی توان برای آن لحاظ نمود، ما بهترین و مناسب ترین قیمت را به شما دوستان عزیز ارائه خواهیم نمود، با برقراری ارتباط با واحد فروش می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *