خرید لامپ led سقفی

خرید لامپ led سقفی، آخرین قیمت ،خرید و فروش انواع لامپ ال ای دی سقفی با بهترین قیمت و همچنین فروش به صورت عمده و جزیی در این فروشگاه انجام می شود .تهران از جمله شهرهایی است که مصرف و خرید لامپ led سقفی در آن زیاد است .خرید لامپ led سقفی از مراکز فروش عمده در تهران برای مصرف کننده گزینه مناسبی است .این فروشگاه با بهره گیری از کارشناسان خبره این امکان را برای مشتریان خود فراهم اورده که قبل از انتخاب و خرید محصول مورد نظرشان به مجموعه ای از اطلاعات تخصصی و کارشناسی شده دسترسی داشته باشند تا بتوانند خریدی اسان و حرفه ای را تجربه کنند.

قیمت خرید لامپ LED سقفی در تهران

برای اطلاع از قیمت روز جدیدترین مدل های لامپ ادیسونی و خرید لامپ led سقفی باید به سراغ تولید کنندگان و یا سایت های معتبر برویم . قیمت ها روزانه در حال تغییر است . مدل های جدیدی که تولید می شوند ،با قیمت جدید مشخص به بازار عرضه می شوند.قیمت هالوژن سقفی و قیمت چراغ سقفی به دلیل کارایی متفاوتی که دارند متفاوت است . نوسانات بازار و قیمت مواد اولیه ای که برای ساخت آنها به کار می رود در قیمت گذاری انها نقش مهمی دارد .در بیشتر نمایندگی ها خرید لامپ LED سقفی با قیمت شگفت انگیز انجام می شود .

لامپ led سقفی گرد

انواع چراغ سقفی توکار

چراغ سقفی تو کار بافناوری SMD و COB در ابعاد ،توان های مختلف و شکل ظاهری گرد و مربع به تولید می رسد .معیار انتخاب چراغ سقفی توکار متناسب با ابعاد حفره سقف ، جنس بدنه چراغ و رنگ لامپ مورد نظر صورت می گیرد.یکی از مزایای استفاده از انواع چراغ سقفی نسبت به چراغ های قدیمی ،نور و اشعه سالمی است که به بوسیله این چراغ ها تولید می شود همچنین این محصولات به دو صورت تولید می شوند یا بدون لامپ هستند و یا مجهز به تکنولوژی ال ای دی SMD می باشند که در حالت سرپیچ دار شما میتوانید از انواع لامپ LED یا کم مصرف داخل چراغ استفاده نمایید.اگر از چراغ سقفی LED استفاده نمایید در این حالت هم مصرف انرژد کاهش می یابد و هم نوری زیبا بدون ایجاد خیرگی به صورت یکنواخت در فضا منتشر می شود.

لامپ led سقفی مربع
چراغ سقفی ۶۰ ۶۰

لامپ led سقفی گرد

موارد استفاده لامپ ال ای دی سقفی

این روز ها استفاده از لامپ led سقفی برای نورپردازی و طراحی دکوراسیون داخلی ،جهت روشنایی داخلی اداری و مسکونی ،استفاده از روشنایی های مصنوعی زیبا مانند  دیواری و سقفی ،بسیار مرسوم است . چراغ سقفی COB جایگزین هالوژن های سقفی است و برای نورپردازی داخل ساختمان به کار می رود . این چراغ ها مصرف برق بسیار کمی داشته و همچنین نور بسیار مناسبی ارائه می دهند .چراغ های توکار سقفی مناسب برای نسب در منازل ،گالری،دفاتر،بیمارستان ها،مساجد،سالن های اجتماعات ،هتل ها، اتاق کنفرانس و … هستند.جهت خرید لامپ led سقفی با مشاورین ما تماس بگیرید.

لامپ led سقفی گردلامپ led سقفی مربع

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *